Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:25:19 GMT

سه فوتی و شش مصدوم در سوانح رانندگی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۰۳۳

سه فوتی و شش مصدوم در سوانح رانندگی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین چهارشنبه سال طی دو فقره سانحه رانندگی در شهرستان‌های بستان آباد و هریس سه نفر جان باخت و شش نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

شادی نیا در تشریح این حوادث گفت: واژگونی پژو ۴۰۵ در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) ۱۰ کیلومتری بستان آباد به تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت و سه اکیپ اورژانس از پایگاه‌های قره بابا و بستان آباد و شیبلی مصدومین را به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سانحه رانندگی ظهر امروز محور اهر تبریز محدوده بیلویردی نیز افزود: متأسفانه در حادثه واژگونی پرشیا سه نفر زن ۷۱ ساله و دختر ۱۱ ساله و مرد ۳۳ ساله در دم جان باختند و یک مصدوم توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال یافت.

کد خبر 5172073

منبع: مهر

کلیدواژه: سوانح رانندگی اورژانس مصدومیت سانحه تصادف ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان شیوع کرونا اردبیل انتخابات شوراي شهر اراک بارش برف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع این جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند که افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: نکته مهم و قابل تأمل در آمار جان باختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده، ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جان باختگان راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملاً مشخص است.

سرهنگ خوشوقت، افزود: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

کد خبر 6097047

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز