Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:13:34 GMT

یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال پیروزی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۴۲۲

یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال پیروزی هستیم

به گزارش ایرنا، «داریوش یزدی» امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و  از نظر بازیکن و کادر فنی شرایط خوبی دارد. پرسپولیس نقاط ضعف و قوتی دارد که در طول هفته روی آن کار کردیم. می‌خواهیم جلوی کیفیت بازیکنان حریف را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنبال ارائه بازی خوبی هستیم. تیم ما از نظر بضاعت جزو تیم‌های پایین است. از نظر فنی اما تیم خوبی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم.

وی افزود: بازیکنان در ۲ بازی اخیر کیفیت خودشان را نشان دادند اما دیدار سوم با پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل متفاوت است. پرسپولیس قابلیت دارد اما ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم.   دنبال این هستیم تا شایستگی بازیکنان خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه تیمش در ۶ دیدار اخیر بردی نداشته اضافه کرد: اینکه ما در مسابقات اخیر کم گل خوردیم یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم به پیروزی می‌رسیم. در دیدار با سایپا نشان دادیم که می‌توانیم هم خوب دفاع و هم موقعیت ایجاد کنیم. به دنبال فرصت هستیم تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و با پیروزی، روند شکست هایمان را پایان دهیم.  

یزدی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است اما این بدان معنا نیست که از ابتدا خودمان را از پیش باخته مقابل این تیم بدانیم. دنبال سه امتیاز هستیم و اگر نشد یک امتیاز را بگیریم تا با خوشحالی آخرین بازی سال را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مهدی ایزدی بازیکن مصدوم ما است و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود و هنوز نمی‌دانم باز شده یا نه. البته سه بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و ۲ بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد. از روز اول حضور در نفت مسجد سلیمان فهرستی به باشگاه دادیم. باشگاه نتوانست بازیکنان حاضر در ۲ فهرست ابتدایی را جذب کند چرا که بضاعت چندانی نداریم اما با همین نفرات لیگ را ادامه خواهیم داد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان باشگاه پرسپولیس پرسپولیس نفت مسجد سلیمان اخبار کنکور نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس