Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@16:11:25 GMT

احتمال واریز ۵۰درصد از سود سهام عدالت از امشب

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۵۰۰

احتمال واریز ۵۰درصد از سود سهام عدالت از امشب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدرضا پوررضایی» امروز (چهارشنبه)  به آخرین وضعیت واریزی سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: ‌اکنون شرکت‌ها در حال واریز سود سهام عدالت به حساب شرکت سپرده گذاری هستند، این شرکت هم در حال پیگیری ۱۰۰ درصدی برای واریز هر چه زودتر سود به حساب سهامداران است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تلاش ما این است که ۵۰ درصد از سود سهام عدالت تا قبل از پایان سال جاری به حساب مشمولان واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوررضایی  اظهار داشت:‌ به احتمال زیاد امشب یا فردا واریزی بخشی از سود سهام عدالت انجام می شود.

مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی خاطرنشان کرد:‌ در صورتی که امروز یا فردا واریزی شرکت های سرمایه پذیر کامل شود مبالغ به صورت کامل واریز می شود در غیر اینصورت باقی سود سهام عدالت به سال آینده موکول می شود.

دو روز گذشته خبری در برخی از رسانه ها به نقل از «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصاد و دارایی در مورد واریز سود سهام عدالت منتشر شد مبنی بر اینکه «از ۱۰ روز قبل در تلاشیم که سود را از شرکت‌ها دریافت کنیم تا قبل از عید سود به سهامداران پرداخت شود، سعی می‌کنیم چهارشنبه و پنجشنبه سود سهام عدالت به حساب افراد واریز شود.»

سود کامل سهام عدالت برای سهامداران با دارایی ٥٣٢ هزار تومان رقم ٢٠٠ هزار تومان و افراد دارای سهام یک میلیون تومان، مبلغ ٤٠٠ هزار تومان است.

پربیننده ترین نحوه پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد تناقض‌گویی رییس سازمان بورس؛ رشد بورس به بهای نابودی اقتصاد! چه کسانی تا پایان سال سود سهام عدالت را دریافت می‌کنند؟ کاهش ۸۰۰میلیاردی صفوف فروش نسبت به روز گذشته/ سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش (۲۶ اسفند) ارزش سهام عدالت من (۲۶ اسفندماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت برجام سود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، جوردی که مدرک ایجنتی فوتبال فیفا را دارد و از سال 2017 به عنوان خبرنگار و کارشناس ال‌چیرینگیتو فعالیت می کند، مدتی است یک پادکست به نام "فقط برای بارسایی‌ها" با حضور خوان گاسپارت (رئیس سابق بارسا) و تونی فریکسا (سخنگوی سابق) تهیه می کند که در آن در مورد مسائل مختلف مرتبط به بارسا حرف می زنند.

در جدیدترین شماره این پادکست، جوردی پیشنهادی عجیب را مطرح کرد. او گفت من یک راه خوب برای نجات بارسا از وضعیت اقتصادی فعلی در نظر دارم: «ما کسی مثل فلورنتینو پرز در بارسلونا نداریم ولی مگر نمی گوییم بارسا فراتر از یک باشگاه است؟ ما بیش از 120 هزار عضور رسمی داریم و میلیون‌ها هوادار. اگر فقط از هواداران بارسا در اسپانیا درخواست شود که 5 یورو به حساب باشگاه واریز کنند، آنقدر پول جمع می شود که بارسا بتواند مجوز خرید هر بازیکنی را پیدا کند و فرپلی لالیگا نیز رعایت خواهد شد.»

در پاسخ، خوان گاسپارت گفت که این البته کار دشوار و شاید غیرممکنی باشد چرا که برای این کار باید یک موسسه‌ای جدید تاسیس شود و پول ها به حساب آن واریز شود. اینکه باشگاه بارسلونا نمی تواند چنین درخواستی از هواداران داشته باشد چون قانونی نیست.

پیشنهاد جوردی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی وایرال و مطابق انتظار به سوژه خنده تبدیل شد. 

دیشب حتی دو کارشناس رئالی ال‌چیریتگینو نیز برای دقایق زیادی به پیشنهاد جوردی خندیدند. بسیاری از هواداران بارسا نیز معتقدند بارسلونا به شرایطی نرسیده که از هواداران درخواست پول کرده و به نوعی گدایی کند. حتی در نظرسنجی برنامه هم بیش از 71 درصد گفتند یک یورو هم پرداخت نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • واریز ۵۷ میلیارد تومان از سوی دولت به شهرداری‌های پیرانشهر
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد