Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:27:00 GMT

سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۷۵۱۱

سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علی‌اصغر حق‌پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در خصوص افتتاح بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان قرچک با جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفر فاقد مرکز تصویربرداری پزشکی و سی‌تی‌اسکن بود و بیماران برای بهره‌مندی از سی‌تی‌اسکن به شهرهای مجاور مراجعه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مواردی مانند مسائل اورژانسی و کرونا جابجایی و انتقال بیمار بسیار خطرناک و پرهزینه بود همچنین ممکن بود جان بیمار در خطر باشد و این امر یکی از مشکلات بیمارستان محسوب می‌شود.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک ابراز کرد: مسؤولان بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک برای رفع این مشکل بزرگ تصمیم به ایجاد مرکز سی‌تی‌اسکن کردند تا ضمن ارائه خدمات به بیماران، بخشی از مشکلات مردم شهرستان مرتفع و زمینه را برای جذب تخصص‌های بیشتر و خدمت‌رسانی در بیمارستان را فراهم کنند.

حق‌پرست بیان کرد: در این راستا با کمک شرکت نسیم سلامت خاتم به عنوان متولی بیمارستان مراحل ساخت و تجهیز سی‌تی‌اسکن در سال ۹۹ آغاز شد.

وی تصریح کرد: در این راستا بعد از احداث ساختمان با مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، تجهیزات سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو خریداری و مراحل نصب نیز در حال انجام است.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک خاطرنشان کرد: با افتتاح این مرکز ضمن ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ نفر در بیمارستان اعم از پزشک و متخصصان، روزانه ۱۰۰ نفر می‌توانند از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ایجاد اشتغال مستقیم یورو بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • سکانس‌هایی از فیلم های پاور
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود