Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علیرضا کاظمی در همایش همیاران پلیس، ضمن تشکر از پلیس راهور به دلیل ایجاد آرامش روحی و روانی برای جامعه اظهار کرد: با وجود کرونا، همه به دنبال این هستیم که پویش «در خانه بمانیم» را دنبال کنیم؛ اما در این حال معتقدیم اعتلای فرهنگ ترافیک، صرفاً در حوزه سفرهای برون شهری نیست و این موضوع بخش مهمی از سفرهای درون شهری و زندگی روزمره ما را تشکیل داده است که باید به آن توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که عرصه ترافیک یکی از عرصه‌های مهم خدمات عمومی کشور است که همه ما ذی نفعان اصلی این عرصه هستیم، افزود: سلامت روحی و جسمی هموطنان یکی از دغدغه‌های مهم است ترافیک و فرهنگ آن همچنین رعایت قوانین در فضای کنونی جامعه، تجلی میزان و شاخصی برای پای بندی مردم به مقررات عمومی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: این مساله نیاز به آموزش و فرهنگ سازی دارد و اقدامات فرهنگی را می‌طلبد که بخش اعظمی از توجهات نیروی انتظامی در عرصه‌های اجتماعی و پلیس راهور کشور، معطوف به این موضوع است.

وی ادامه داد: نمونه بارز آن مجموعه عوامل مؤثر است؛ همیاران پلیس، پلیس‌یاران جوان و فرهنگ‌یاران ترافیک بزرگ ترین شبکه تشکیلاتی دانش‌آموزی را به خود اختصاص داده اند ما نیز با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون دانش‌آموز و ۱۰۰ هزار فرهنگی برای ارتقای این حوزه تلاش می کنیم.

کاظمی افزود: هرچه بر آموزش، توانمندسازی و ارتقای مهارت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان توجه کنیم آینده بهتری خواهیم داشت. امروز در فضای آموزش و پرورش و در شرایط جدید، در شبکه شاد، تمام ظرفیت را در اختیار این ماموریت مشترک و حیاتی قرار دادیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ۳۵۰ اردوگاه دانش آموزی در سطح کشور داریم که باید دانش‌آموزان تجربه آشنایی با قوانین این حوزه را در این اردوگاه‌ها تجربه کنند؛ هرچه دانش‌آموزان را به حوزه تجربه عینی و ملموس هدایت کنیم، آموزه های علمی و ارزش های فرهنگی در آنان نهادینه تر می‌شود.

وی در پایان گفت: معاونت پرورشی آمادگی دارد با برگزاری اردوهای یک روزه درون شهری، زمینه آشنایی میدانی با فرهنگ ترافیک را در میان دانش آموزان فراهم نماید تا هر دانش‌آموز حداقل یک بار در این اردوها شرکت کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091247 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش همیاران پلیس علیرضا کاظمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش همیاران پلیس علیرضا کاظمی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری