Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@13:02:58 GMT

سبزپوشی شاخص کل بورس در ایستگاه پایانی سال

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۰۷۷

سبزپوشی شاخص کل بورس در ایستگاه پایانی سال

خبرگزاری آریا - شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش 17 هزار و 182 واحدی معادل 1.33 درصد به یک میلیون و 307 هزار و 657 واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با رشد 162 واحدی به 17 هزار و 990 واحد رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا - امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات پنجمین و آخرین روز هفته (چهارشنبه بیست و هفتم اسفندماه ماه 99)، شاهد روند صعودی اکثر شاخص‌های منتخب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش 4474 واحدی معادل 1.33 درصد به رقم 340 هزار و 538 واحد رسید.
شاخص کل هم وزن نیز، با رشد 1862 واحدی معادل درصد، عدد 439 هزار و 795 واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش 1214 واحدی به رقم 286 هزار و 695 واحد رسید.
همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 19123 واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و 834 هزار واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 16796 واحد افزایش به رقم 969 هزار و 2 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 20181 واحد افزایش همراه بود و عدد 2 میلیون و 602 هزار واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی فولاد، فارس، فملی، وامید، شتران، شپنا و اخابر با بیشترین افزایش، تاثیر مثبت در روند شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی پارسان، تاپیکو، جم و فخوز، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری سال، معامله‌گران بورس 13 میلیارد و 18 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 730 هزار و 603 نوبت معامله و به ارزش 75 هزار و 280 میلیارد ریال داد و ستد کردند.
برچسب‌ها بورس شاخص بورس
ارسال نظر
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واحد رسید کل بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با کاهش ۴۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۸ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۱۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۹۷۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس