Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:22:55 GMT

۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۱۱۶

۳۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در قم کشف و ضبط شد

به گزارش مرکز خبر پلیس، سردار سید محمود میرفیضی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهارداشت: با تلاش اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی قم، یک محل قاچاق و دپوی مواد محترقه در استان اصفهان شناسایی و با اعلام به پلیس امنیت عمومی آن استان موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: سپس مأموران با هماهنگی مقام قضائی و حضور در محل موصوف، یک نفر قاچاقچی مواد محترقه را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه طی بازرسی از محل مورد نظر۳۰ هزار و ۳۶۴ عدد انواع مواد محترقه کشف و در نهایت متهم نیز به همراه پرنده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز در گفت و گویی از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

 سرهنگ بهادر اسماعیلی، اظهارداشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه پراید، مواد افیونی را از یک استان جنوبی به قم منتقل کند که در ادامه بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از پراید ، ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 کلاهبرداران خرید ۵ میلیاردی دام، در دام پلیس افتادند

وی همچنین در ادامه از دستگیری ۲ کلاهبردار در قم خبر داد و گفت: متهمان از سایت های خرید و فروش، در قبال ارائه چک های بی محل دیگر اشخاص، ۵ میلیارد ریال دام خریداری کرده و متواری شده بودند.

اسماعیلی، اظهارداشت: در پی شکایت یکی از همشهریان مبنی بر آشنایی با ۲ تن از خریداران دام(گوساله) از طریق سایت دیوار و شیپور و دریافت چک های بی محل متوجه کلاهبرداری شده است، بنابراین موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با تلاش کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه افراد مذکور در استان همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضائی و اعزام به محل موصوف دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم رقم کلاهبرداری صورت گرفته را ۵ میلیارد ریال دانست و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اسماعیلی اضافه کرد: بعضی افراد در زمان انجام معامله به هویت واقعی افراد توجهی ننموده و کنکاش لازم را در این خصوص انجام نمی دهند، لذا لازم است در خصوص موضوع چک، استعلامات لازم را به نحو شایسته انجام و به طرف مقابل اعتماد نا به جا نکنند و  به هشدارهای درج شده در سایت های دیوار و شیپور بیش از پیش توجه و دقت نمایند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا قم مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا قم مواد مخدر پلیس راهور ناجا قم مواد مخدر اخبار کنکور جانشین فرمانده انتظامی استان قم مواد محترقه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌_ اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان دهلران در یک اقدام اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری عامل خرید و فروش اشیا عتیقه شدند.

وی افزود: متهم با یک دستگاه سواری پژو پارس در محور مواصلاتی دهلران در حال انتقال اشیا عتیقه بود، اما با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری سربازان گمنام امام زمان خودروی وی توقیف و به پلیس انتظامی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: از خودروی متهم، هفت قطعه اشیای عتیقه شامل دستبند، ظروف مسی، بشقاب و جام فلزی کشف شد.

سردار سلمانی ادامه داد: کارشناسان میراث فرهنگی، قدمت اشیا مکشوفه را مربوط به هزاره نخست قبل از میلاد برآورد کردند.

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 751501

دیگر خبرها

  • قابل توجه مسافران حج؛ ورود این موارد به خاک عربستان ممنوع است
  • آزادسازی بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه