Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه "رسالت تشکل انقلابی داشتن طرح و برنامه و تبیین شرایط جهان در جامعه است" گفت: جنبش دانشجویی باید برای شرایط کنونی طرح داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند،  آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای مرکزی اتحادیه دانشجویان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه  "شما که این مسئولیت را به عهده گرفتید رسالت بزرگی دارید" اظهار داشت: این مسئولیت باید در عمل، اخلاق و گفتارتان نمایان باشد و بر اساس تخصص و تعهدی که دارید مسائل را تبیین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسالت دانشجویان انقلابی را در موقع شناسی و تبیین شرایط عنوان کرد و گفت: در این مقطع دنیا مانند صدر اسلام دو قطبی شده است، امروز دو قطبی نظام مقدس جمهوری اسلامی با جبهه استکبار و عدالت با ظلم ایجاد شده و هم باید سنگر را محکم نگه دارید و هم  برای تبیین آن طرح داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوان شاید ظاهر مناسبی شاید نداشته باشد اما باطنش پاک است؛ برای این جوان‌ها باید طرح کارشناسی شده داشته باشید، دیگران ممکن است در راه‌های دیگر باشند اما نسل جوان غالباً جاهلانه وارد مسائل منفی می‌شوند که تعمدی نیست اصل بر این است که جوانان حق جو هستند و اشتباه گرفته‌اند، رسالت شما دانشجویان انقلابی این است که جهل را برطرف کرده و از بین ببرید.

جنبش دانشجویی بلندگوی جریان‌های سیاسی نیست؛ تشکل‌های دانشجویی بدنه مردمی خود را تقویت کنند نماینده مردم قزوین در مجلس: جنبش دانشجویی باید در تولید علم و اقتصاد دانش بنیان پیشرو باشد میزگرد جنبش دانشجویی و عدالت|جنبش دانشجویی در عدالت درگیر حواشی و عمل گرایی شده است/ جریان دانشجویی امروز دغدغه مند اما تاثیرگذار نیست

وی ادامه داد: نوجوان و جوان تجربه ندارد و ممکن است بدون غرض و بدون اطلاع در یک راهی بیفتد، ممکن است عده‌ای مغرضانه وارد شوند اما جوان‌ها که اینگونه نیستند او به صد دلیل نتوانسته است بفهمد به همین دلیل شما باید طرح داشته باشید و اول اتمام حجت کنید.

عبادی اظهار داشت: پیغمبران و ائمه اول اتمام حجت می‌کردند، مقدمات این کار نیز باید کارشناسی شده باشد، طراحی و مبانی آن باید درست باشد تا بر اساس آن بتوانید راه راست از راه بد و راستی از نادرستی را تبیین کنید و بعد تبلیغ و تشویق کنید همان شیوه‌ای که راه اسلام و ائمه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله انسان گیر کردن بر سر دو راهی هدایت و ضلالت است اظهارداشت: هیچ مسئله‌ای بالاتر از این نداریم و همه مسائل دیگر لوازم هدایت و ضلالت است.

وی افزود: مسئله هدایت و ضلالت آن قدر مهم است و ارزش دارد که در حدیث نبوی داریم پیامبر(ص) به امام علی(ع) فرمود"اگر یک نفر را بتوانی هدایت کنی بهتر است از همه آنچه که آفتاب بر آن می‌تابد"؛ دلیلش هم روشن است و این است که همه تشکیلات زمین و آسمان دستگاه خلقت انسان هستند یعنی آنها مقدمه هستند و محصول و میوه‌اش انسان است.

وی ادامه داد: اگر انسان به عنوان محصول این دستگاه گمراه شود آن دستگاه به درد نمی‌خورد و فاسد می‌شود اگر محصول آن، که انسان است سالم باشد این به دستگاه ارزش می‌دهد و اگر انسانی را هدایت کنید ارزشش از همه مقدمات زمین و آسمان بالاتر است بنابراین هدایت و پرورش انسان از هر کاری مهم تر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: همت شما این باشد که با طرح، برنامه، تخصص و امید به سراغ جوان‌ها بروید و بیش و پیش از هر چیز به مخاطب بفهمانید که او را دوست دارید و دلسوز او هستید و آقا بالاسر او نیستید. حیف است که جوانان ما با این همه استعداد و ظرفیتی که دارند ضایع شوند.

عبادی خاطر نشان کرد: در مقابل ظلم و استکباری که امروز دنیا را فراگرفته فقط یک نقطه به عنوان مقابله با ظلم وجود دارد که به معنی پایگاه عدل است و آن اربعین حسینی است و از همه دنیا مردم از ادیان و مذاهب مختلف شرکت می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ابراز داشت: آدم‌های کافر و حق نشناس دوست دارند و می‌خواهند همانطور که خود آنها کافر هستند شما هم کافر شوید تا شما را از خود بزرگتر نبینند و مساوی ببینند.

انتهای پیام/254/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش دانشجویی خراسان جنوبی طرح داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است

یکی از اعضای جنبش حماس با اشاره به اینکه این جنبش خواهان رسیدن به توافق است گفت که پیشنهاد کنونی که در مذاکرات قاهره دریافت کردیم، بهتر از پیشنهادهای قبلی است.

به گزارش ایسنا، حسام بدران، از رهبران جنبش حماس در اظهاراتی گفت که این جنبش در مساله مذاکرات با جدیت تعامل می‌کند و خواهان رسیدن به توافقی است که به رنج و مشکلات مردم فلسطین پایان دهد.

وی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره خاطرنشان کرد: نتانیاهو و کابینه تندرو او به طور عامدانه از رسیدن به توافق آتش‌بس ممانعت می‌کنند. محاسبات نتانیاهو با امور شخصی وی و آینده‌ سیاسی‌اش مرتبط است و به رسیدن به توافق اهمیت نمی‌دهد.

این عضو ارشد حماس افزود: آنچه در این دور از مذاکرات قاهره به ما پیشنهاد شد بهتر از پیشنهادت قبلی است.

بدران تاکید کرد: با دولت آمریکا ارتباط مستقیم نداریم بلکه از طریق واسطه‌ها با آن در ارتباط هستیم. دولت آمریکا بیطرف نیست بلکه در جنگ علیه ملت ما شریک است.

وی در بخش دیگری گفت: ما خواستار ورود ترکیه و روسیه به عنوان ضامن هرگونه توافق با رژیم اسرائیل شدیم.

رسانه‌های صهیونیستی ساعاتی پیش جزئیات پیشنهاد آتش بس پیشنهاد شده به جنبش حماس را منتشر کردند.

آن‌ها اعلام کردند که این توافق سه مرحله‌ای و ۱۲۴ روزه است.

در آخرین جزئیات مربوط به مذاکرات قاهره برای تبادل اسیران و آتش‌بس در غزه رسانه‌های مصری تاکید کردند پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات بر سر آتش‌بس و توافق تبادل اسیران در نوار غزه حاصل شده است.

پیش از این کانال خبری قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه گزارش داد که هیئت امنیتی مصر که در روند مذاکرات اسرائیل و حماس میانجی‌گری می‌کرد در مورد بسیاری از موارد اختلاف نظر به یک چارچوب توافقی دست یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان دور کنونی مذاکرات برای آتش بس در غزه/ هیئت حماس امشب قاهره را ترک می‌کند
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس پایان یافت
  • حماس: دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌بس پایان یافت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • امام صادق (ع) جامعه بشری را هدایت کرد
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است