Web Analytics Made Easy - Statcounter

عوامل برگزارکننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در نهاوند بازداشت شد.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از شناسایی عوامل برگزارکننده، تهیه و انتشار کلیپ حیوان آزاری در یکی از روستاهای بخش زرین دشت شهرستان نهاوند خبرداد.

به گزارش رکنا، عباس آزادبخت با اشاره به شناسایی یک فقره پرونده مربوط به حیوان آزاری اظهار کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ای ممنوع است و فرد خاطی طبق مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و دریافت گزارشات واصله مبنی بر آزار رساندن به دو قلاده سگ که باعث جریحه دار شدن احساسات هموطنان و ناراحتی حامیان حقوق حیوانات شده بود، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مرجع قضایی قرار گرفت.

عامل حیوان آزاری در نهاوند دستگیر شد

آزادبخت افزود: طی اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، دو فرد مجرم در یکی از روستاه‌های بخش زرین دشت شهرستان نهاوند مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر و روانه زندان گردید.

وی گفت: انتشار هرگونه کلیپ که نشان دهنده کودک آزاری و دگرآزاری یا حیوان آزاری باشد، به عنوان یک فعل مجرمانه و یک عمل خلاف انسانیت تلقی شده و دستگاه قضایی در صورت مشاهده موارد مشابه با عامل یا عاملان و همچنین انتشاردهندگان این تصاویر دردناک که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی هم‌وطنان در فضای مجازی می‌شود، با جدیت برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی نهاوند در ادامه مطرح کرد: برخی رانندگان برای فرار از چنگال قانون پلاک خودرو خود را مخدوش(گل مالی و پنهان کردن شماره انتظامی، محو و یا دستکاری اعداد) می‌کنند که این اقدام آنها جرم محسوب می‌شود.

وی افزود: وزارت بهداشت و درمان و ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا وضعیت کرونای در نهاوند را نارنجی اعلام کرده به همین علت ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر نهاوند و تردد هر گونه خودرو با پلاک بومی و غیر بومی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در خیابان های شهر نهاوند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

آزادبخت تصریح کرد: به همین علت عده ای برای دور زدن قانون اقدام به تغییر در ارقام پلاک، ناخوانا کردن پلاک، پوشاندن پلاک یا برداشتن پلاک وسیله نقلیه می کنند،که این اقدامات تخلف است و در صورت مشاهده، ضمن توقیف وسیله نقلیه، فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود محدودیت‌های ایجاد شده برای تردد خودروها در مسیرهای بین شهری نهاوند رانندگان غیر بومی،بومی و مسافران به منظور جریمه نشدن اقدام به مخدوش و ناخوانا کردن پلاک خودرو کرده اند که به پلیس ابلاغ شده است، ضمن توقیف این خودروها رانندگان متخلف به مرجع قضایی معرفی شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حیوان آزاری پرونده حیوان آزاری دستگیر فضای مجازی اخبار حوادث حیوان آزار جریمه نهاوند دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم عکس کرونا ایران چهارشنبه سوری ازدواج بازداشت خانواده علی انصاریان بورس حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟