Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی به شهرهای ارومیه، اشنویه، چایپاره، ماکو و نقده ممنوع است.

در حال حاضر شهرهای ارومیه، اشنویه، نقده، ماکو و چایپاره در وضعیت نارنجی کرونا هستند و در شهرهای شوط، پلدشت، چالدران، سلماس در شمال و شهرهای مهاباد، پیرانشهر، سردشت، بوکان، میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در جنوب استان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی تا پایان تعطیلات نوروز ممنوع است، از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین ورود خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است و رانندگان با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد.

کد خبر 5171850

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلات نوروزی ممنوعیت تردد ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر شیراز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره