Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:58:01 GMT

اردیبهشت ماه مشکل آب شرب اصفهان برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۵۸۲

اردیبهشت ماه مشکل آب شرب اصفهان برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس رضایی ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه نگرش شهرداری به انجام اقدامات فرهنگی نیز قابل ستایش است، اظهار داشت: لزوم اصلاحاتی که در سقف سالن گلستان شهدا به چشم می‌خورد از اهمیت کار نمی‌کاهد چراکه این مکان، مقدس و در شأن مردم و خانواده شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان گفت: وعده دولت به مردم اصفهان دو روز پیش عملیاتی شد تا آب حاصل از اجرای این طرح برای صرفاً مصرف صنایع مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در منطقه‌ای خشک قرار دارد و با خطر فرونشست زمین روبه‌رو است، افزود: اگر بتوانیم جلوی ضرر را از هر نقطه بگیریم، نفع دارد از همین رو طرحی تحت عنوان تأمین آب شرب اصفهان بزرگ در دست اقدام است تا از اردیبهشت ماه مشکل شرب مردم شهر اصفهان و ۱۴ شهر دیگر برای پنج سال آینده برطرف شود.

وی از ورود ۲.۵ برابر میزان بودجه سال ۹۹ سرمایه به استان اصفهان خبر داد و گفت: همه این موفقیت‌ها در شرایطی حاصل شده که با کرونا و جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

آزادسازی مسیرهای گلستان شهدا در دستور کار است

همچنین شهردار اصفهان اشاره به اینکه تقارن اعیاد شعبانیه و بهره‌برداری از سالن گلستان شهدا خیر و برکت بزرگ به همراه دارد، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه همواره شاهد برگزاری مراسم معنوی، مذهبی و فرهنگی در این مکان خواهیم بود.

قدرت‌الله نوروزی ادامه داد: امسال اصفهان هر روز شاهد افتتاح پروژه‌های متعدد بوده است و این امر شاهد این مدعاست که در این دوره مدیریت شهری اقدامات عمرانی در هیچ روزی متوقف نشده است و یک نمونه آن بهره برداری از سالن گلستان شهدا در آخرین روزهای سال است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای آزادسازی این محل رضایت قلبی همه ساکنان را مورد توجه قرار دادیم، ابراز داشت: شمال گلستان شهدا و محله احمدیه هم در قالب این طرح آزادسازی شد، این اقدام باید تا خیابان سجاد ادامه یابد تا از یک عرصه بزرگ فرهنگی و فضای سبز وارد گلستان شهدا شویم.

نوروزی افزود: مجموعه گلستان شهدا در اطراف خود یک مرکز سیاحتی و مذهبی خواهد داشت چراکه این کار در اصفهان با ۲۳ هزار شهید و هشت هزار شهیدی که در گلستان شهدا آرمیده اند، شایسته انجام است.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه اطراف گلستان شهدا آزادسازی و مسیرها زیبا می‌شود، گفت: یقین دارم این کار خواسته همه مردم، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: امروز آغاز یک حرکت جدید برای تقدیر و تکریم از خانواده شهداست اما کار اینجا پایان نیافته و اگر ضعفی وجود دارد در مسیر اجرا برطرف می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه از این پس بهره بردار این سالن بنیاد شهید و امور ایثارگران است، ادامه داد: این محل به مکانی برای تکامل روح انسان‌ها و برگزاری مراسم مذهبی و فرهنگی تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: شهرداری از بودجه دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومانی به بودجه ۱۰ هزار میلیارد تومانی رسیده است و اکنون بودجه ۷۱۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ به تحقق ۹۰ درصدی رسیده و صرف عمران و ایجاد عدالت فضایی در شهر شده است.

مجموعه پل‌های شهید سلیمانی آماده بهره برداری است

شهردار اصفهان همچنین با بیان اینکه مجموعه پل‌های شهید سلیمانی در نوع خود بزرگترین و بی نظیرترین اقدام و سازه است، تصریح کرد: در برنامه ریزی ها قرار بود این طرح ۳۶ ماهه ساخته شود که به جمع بندی برای ۲۴ ماهه رسیدیم و اکنون این طرح ظرف ۲۰ ماه ساخته شده و آماده استفاده شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه اگر افتتاحیه رسمی برای بهره برداری از این طرح در نظر گرفته نشود، اجازه نمی‌دهیم به خاطر تشریفات، بهره برداری از چنین طرحی به تأخیر بیفتد، ادامه داد: در بخش‌هایی از پروژه که اکنون امکان تردد خودروهای سنگین وجود دارد، یک روز تأخیر هم ضرر است و باید قبل از سال جدید مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 5172218

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اصفهان عباس رضایی آبرسانی گلستان شهداي اصفهان شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان شیوع کرونا اردبیل انتخابات شوراي شهر اراک بارش برف چهارشنبه سوري بهره برداری شهردار اصفهان گلستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود