Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@22:38:14 GMT

بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۸۶۸۴

بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: بعد از خدا، مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است؛ سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (چهارشنبه، ۲۷ اسفندماه) به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور در محل فرماندهی سپاه استان با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه دیدار و گفتگو کرد و گفت: در طول دهه های گذشته مجموعه نظام، همه دولت ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب های قابل توجهی بر زیرساخت های آن وارد شد. طی سال‌های اخیر هم تشدید تحریم ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی‌های استان تاثیر زیادی بر خوزستان گذاشت.

استاندار خوزستان گفت: خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌ها است و در معرض بروز بحران‌هایی همچون سیل و روان آب‌ها بوده که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب، در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: خوزستان روحانیون و علمای با ریشه‌ای دارد. من با آیت‌الله جزایری دیدار داشتم و همچنین با آیت‌الله کعبی گفتگوی تلفنی داشتم که هر دو از علمای بزرگوار و ریشه‌دار استان هستند.

وی با قدردانی از خدمات و جانفشانی‌های سپاه در صیانت از نظام و کشور خاطرنشان‌کرد: بعد از خدا مهمترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است. امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها، هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است و ما موظفیم همراه و در خدمت شما باشیم.

استاندار خوزستان افزود: سپاه در خوزستان در حوادث و برهه های گوناگون کمک بی‌نظیری داشت از جمله در اجرای پروژه های محرومیت زدایی و همچنین در جریان سیل ۹۸ و کمک به سیل زدگان و مشارکت در پیشگیری از خسارات بیشتر که در خاطر ما خواهد بود که به نوبه خود از این نهاد انقلابی سپاسگزاری می‌کنم.

سلیمانی‌دشتکی گفت: در طول پاندمی کرونا نیز سپاه در کنار ما بود و در کمک‌های مومنانه و در اجرای طرح شهید سلیمانی نقش محوری و موثری داشت.

وی در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در دل مردم قرار دارند و حل مشکلات در دل مردم از سوی سپاه بوده است که کار فرهنگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود و هر جا نیاز به همکاری و هماهنگی هست ما در خدمت و در کنار سپاه هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز پاسدار سپاه و بسیج ما سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان

سید عماد شاهرخی در جلسه با کارشناسان خصوص انعقاد و اهداف قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با استفاده از این قرارداد توضیحاتی ارائه داد و با اشاره به همکاری و تعامل بسیج با سازمان جهاد کشاورزی گفت: جهاد و سپاه همواره چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی و حوزه‌ی تولید دوشادوش هم پای کار هستند.
وی بیان کرد: با توجه به روحیه‌ی جهادی نیروهای سپاه و بسیج و همراهی همیشگی آن‌ها امیدواریم بتوانیم با مشارکت با سپاه و بسیج در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی انجام دهیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان با اشاره به اجرای کانال‌های آب‌بر که توسط سپاه انجام شده و ایستگاه پمپاژ کلین که توسط بسیج در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت خوب و قابل توجهی برخوردارند، ضمن این‌که جهاد کشاورزی بر نظارت خود بر پروژه‌ها راسخ بوده و جدیت عمل دارد، سپاه نیز با همکاری به تمام معنا و اجرای پروژه‌ها به نحو احسن اعلام آمادگی کرده است.
احسان جهانبخش فرمانده بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان نیز توضیحاتی در خصوص اجرای پروژه‌ها ارائه داد و اظهار داشت: تعامل خوبی بین جهاد کشاورزی و بسیج در پیشبرد اهداف وجود دارد و سازمان جهاد همچون بسیج به‌صورت جهادی پای کار است تا کارهای اجرایی را پیش ببرد.
وی تاکید کرد: فعالیت کارهای اجرایی متوقف نخواهد شد و ادامه‌ی کار انجام می‌گیرد و پروژه‌هایی را اجرا خواهیم کرد که سازمان در اولویت کاری خود داشته باشد و به ما ابلاغ نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس