Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل روز چهارشنبه گزارش داد که این افراد در شب چهارشنبه آخر سال ۹۹ (دیشب) اقدام به ضرب و جرح این افراد و اختلال در امور درمانی اورژانس بیمارستان فاطمی کرده‌اند.

بنا به این گزارش، در اقدام همراهان بیمار، یک پرستار زن این بیمارستان دچار پارگی پلک شده و پنج نفر پرستار، راننده و نگهبان این بیمارستان نیز توسط همراهان مورد حمله با چاقو قرار گرفته و مضروب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان حوادث چهارشنبه‌سوری۶۸ نفر در این استان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

مجیدمحمدغریبانی افزود: از این تعداد ۵۲ نفر درمان و ترخیض شدند، ۱۶ نفر بستری و تحت نظر هستند که حال ۲نفر از  مصدومان  وخیم بوده و در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین چهار نفر در جریان حوادث چهارشنبه سوری دچار آسیب‌های چشمی شده و ۲ مورد نیز قطع انگشت گزارش شده است.

غریبانی گفت: با احتساب مصدومان یک هفته گذشته ۸۷نفر در استان بر اثر حوادث مربوط به انفجار مواد محترقه مصدوم شده‌اند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی چهارشنبه سوری حوادث غیرطبیعی اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی چهارشنبه سوری حوادث غیرطبیعی دانشگاه علوم پزشکی چهارشنبه سوری حوادث غیرطبیعی اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس به صورت انفرادی تمرین کرده است

طرفداری | باشگاه پرسپولیس تمرین های پیش از بازی با سپاهان را پشت سر می گذارد

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان