Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گچساران، شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر را در این شهر ۹۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس حمید نارکی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گچساران در گفتگو با صبح زاگرس گفت: ۹۰ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر گچساران ثبت نام کردند که ۹۰درصد آقایان و ۱۰درصد بانوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع داوطلبین که ثبت نام آنها قطعی شد، ۹ نفر زن و ۸۱نفر مرد بودند که از نظر تحصیلی یک نفر فوق دیپلم،۵۳ نفرلیسانس، ۳۵ نفرفوق لیسانس و یک نفر هم دارای مدرک دکترا هستند.

نارکی یادآور شد: از مجموع ثبت نامی ها نیز ۴۰ نفر کارمند،هشت نفر بازنشسته،پنج نفر فرهنگی،یک نفر نظامی،یک نفر پزشک،دو نفر وکیل،دو نفر استاد دانشگاه،شش نفر بیکار،شغل آزاد هم ۱۸نفر و هفت نفر هم سایر موارد بودند که از این تعداد نیز پنج نفر زیر ۳۰ سال سن دارند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گچساران گفت:مسن ترین کاندیدا در شورای شهر گچساران ۶۴ساله و جوانترین کاندیدا هم ۲۶ ساله است.

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها و عشایری نیز همزمان با سراسر کشور از ۱۶ فروردین ماه سال آینده به مدت یک هفته انجام می شود.

براین اساس،انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اطلاع رسانی ثبت نام یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان