Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:16:22 GMT

فرشید باقری به صورت توافقی از استقلال جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۳۰۵

فرشید باقری به صورت توافقی از استقلال جدا شد

خبرگزاری آریا- هافبک استقلال بعد از 5 فصل از این تیم جدا شد
به گزارش آریا، فرشید باقری بازیکنی است که در 5 فصلی که در این تیم بود نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و در بازی های زیادی روی نیمکت استقلال قرار گرفت. فرشید باقری امروز با حضور در باشگاه استقلال به صورت توافقی از این تیم جدا شد تا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این جدایی، فرشید باقری در مقابل ساختمان باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: به صورت توافقی جدا شدم، فکر می‌کنم این اتفاق باید زودتر از این‌ها می‌افتاد چرا که خیلی وقت بود نه من به استقلال می‌توانستم کمک کنم و نه استقلال به من. در اوایل حضورم در استقلال، کمی طول کشید تا در تیم جا بیفتم اما بعد از آن شرایط خوب شد، سپس مصدومیت من را از تیم دور کند. پارسال کامل درگیر مصدومیت بودم، البته حالا دیگر تمام شد و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و برای کادرفنی و بازیکنان و دوستانم.
او با گلایه از همبازیان خود در استقلال ادامه داد: درست است که یک زنگ به من نزدند بعد از این‌که این اتفاقات افتاد، اما برای همه آن‌ها و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. مقصد بعدی‌ام هنوز مشخص نیست، پیشنهادات خوبی خداراشکر دارم اما من به دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم و از همه تیم‌هایی که پیشنهاد دادند، متشکرم اما من بیشتر در حال حال حاضر به دنبال آرامش هستم که بتوانم نیم‌فصل دوم را راحت‌تر بازی کنم.
فرشید باقری درباره شرایط مالی که با باشگاه استقلال توافق کرده، توضیح داد: در فضایی دوستانه جدا شدم و با هم توافق کردیم؛ انشالله که باشگاه هم به تعهدات کادرفنی قبلی و هم ما عمل کند و امید به خدا به مشکلی بر نمی‌خوریم.
بازیکن سابق استقلال گفت خیلی وقت بود که نه من می توانستم درست و حسابی به استقلال کمک کنم نه آن ها به من. فرشید باقری که چند ساعت پیش وارد باشگاه استقلال شده بود، پس از خروج از محل باشگاه خبر جدایی اش را تایید کرد. فرشید باقری گفت:
بله توافق کردیم و جدا شدیم؛ اتفاقی که خیلی زودتر باید رخ می داد. خیلی وقت بود که نه من می توانستم درست و حسابی به استقلال کمک کنم نه آن ها به من.
باقری در مورد اینکه چرا از استقلال جدا شد، تصریح کرد:
در ابتدا که به استقلال آمدم، کمی طول کشید تا جا بیفتم ولی کم کم شرایط خوب شد. مصدومیت نیز داشتم. پارسال کلا درگیر مصدومیت بودم. به هر حال تمام شد و برای کادر فنی و بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم. دوستانم یعنی بازیکنان پس از این اتفاقات حتی یک زنگ به من نزدند اما برایشان آرزوی موفقیت می کنم.
وی در مورد تیم بعدی خود و پیشنهاداتی که از تراکتور، سپاهان و گل گهر دارد، گفت:
هنوز مشخص نیست. خدا را شکر پیشنهاداتی است ولی دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم. از همه تیم هایی که به من پیشنهاد دادند، تشکر می کنم ولی دنبال جایی هستم که یک نیم فصل را در آرامش سپری کنم.
بازیکن سابق استقلال در پایان گفت:
مشکلی بابت جدایی نبود. با توافق جدا شدم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال آرزوی موفقیت می کنم باشگاه استقلال فرشید باقری جدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی طی دو هفته گذشته لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند در راه بقای سهمیه خود در سطح اول فوتبال ایران به دست آورده که منصور باقری نقش کلیدی در رقم خوردن این اتفاق داشته و توانسته در هر دو بازی برابر تراکتور و ذوب‌آهن گلزنی کند و حالا هم در بهترین شرایط آماده تقابل با پرسپولیس است.

زننده گل سه امتیازی در دیدار نساجی مقابل تراکتور، فقط سه دقیقه و 45 ثانیه زمان می‌خواست تا زیباترین گل هفته بیست و پنجم لیگ برتر را از وسط زمین به ذوب‌آهن بزند و پایه‌گذار پیروزی مهم تیمش در مسیر بقا در لیگ برتر شود.

منصور باقری که پس از حضور در نساجی شرایط بهتری به شکل بازی این تیم داده، در بازی گذشته هم با زدن یک گل زودهنگام و دیدنی به خود و تیمش روحیه داد تا سه امتیاز دیگر بگیرند و امیدوارتر به ادامه فصل شوند.

این هافبک 25 ساله علاوه بر زدن گل، تقریبا همه نبردهای میانه زمین را از هافبک‌های ذوب برد و در جدال با تیمی که احتمال داشت در نیم‌فصل راهی آنجا شود، جزء بهترین‌های زمین بود و حالا هم این انگیزه را دارد تا در بازی فردا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی هم دوباره مثمر ثمر کار کند.

دیگر خبرها

  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس