Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:32:07 GMT

چراغ دیواری، تاثیرگذار در روشنایی و دکوراسیون خانه!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۸۰۰

چراغ دیواری، تاثیرگذار در روشنایی و دکوراسیون خانه!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به علاوه جلوه‌ی زیبایی در طراحی از خود ارائه می‌دهند. در این مقاله در مورد متداول‌ترین انواع چراغ‌های دیواری و نحوه نور دهی آن‌ها، همراه با برخی نکات برای انتخاب چراغ‌های دیواری مناسب هر فضا را می‌پردازیم. پس با گروه تحقیقاتی لایت هوم همراه باشید.

جنس این نوع چراغ‌ها اغلب از شیشه نشکن و ترکیبی از چوب و فلز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با توجه به انواع موجود اگر به منظور نورپردازی از این چراغ‌ها استفاده می ‌کنید، باید قسمتی از منزل و یا محل موردنظر خود را نیز در نظر داشته باشید و با توجه به شرایط محیط، میزان نور را تعیین نمائید.

چه نوع چراغ دیواری استفاده کنیم؟

تغییر و پیشرفت تکنولوژی موجب شده است که لامپ‌های قدیمی و پرمصرف جای خود را به لامپ‌های ال ای دی جدید و کم ‌مصرف بدهند و از این ‌رو استفاده از این محصولات کمک بزرگی به اقتصاد خانواده و در کنار آن صرفه ‌جویی در مصرف انرژی خواهد کرد. از این ‌رو در زمان انتخاب و خرید چراغ دیواری باید مواردی را در نظر بگیرید. چراغ‌های دیواری دارای انواع مختلفی از اشکال و اندازه‌ها هستند و می‌توانند طیف وسیعی از اهداف و طرح‌های مختلف را شامل شوند.

به عنوان مثال تکمیل نور اصلی در اتاق نشیمن، اضافه کردن فضای اضافی به گوشه‌های تاریک و یا به عنوان یک گزینه برای جایگزینی نور اصلی سقف وقتی نصب چراغ سقفی امکان پذیر نیست. چراغ‌های دیواری در نورپردازی لایه‌ای اتاق نیز نقش مهمی دارند. آن‌ها منبع بسیار خوبی از نور محیط هستند و برای ایجاد نور با تابش نرم‌تر در زمان استراحت یا سرگرمی ایده آل هستند. همچنین برای برجسته کردن یک ویژگی مورد علاقه مانند شومینه یا یک اثر هنری، افزودن تمرکز و درام، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. در اتاق خواب، چراغ‌های دیواری جایگزین ملایم و نرم‌تری را برای نور اصلی ارائه می‌دهند و می‌توانند یک ویژگی طراحی دوست داشتنی باشند. یک چراغ دیواری عمومی باعث درخشش گرم محیط می‌شود، در حالی که یک چراغ بازویی دیواری قابل ارتقا یا چرخش جایگزینی عالی برای چراغ خواب آویز در اتاق خواب هستند.

اهمیت زاویه تابش نور چراغ دیواری دکوراتیو

چراغ دیواری دکوراتیو دارای تابش نورهای مختلفی می‌باشند. نور با تابش رو به بالا همان طور که از نامش پیدا است برای پرتاب نور به سمت بالا در امتداد دیوار و به سمت سقف طراحی شده اند، که می‌تواند به ایجاد فضای بازتر به اتاق نشیمن یا راهرو کمک کند. در همین حال، برای نور پس زمینه چراغ دیواری رو به پایین بیشتر نور را به سمت پایین می‌فرستد و فضای دنج و آرامش بخشی را در فضای زندگی ایجاد می‌کند. بنابراین دارای سه حالت مختلف می‌باشند.

حالت اول چراغ دیواری با زاویه تابش مستقیم و روبه پایین که این نوع چراغ دیواری اغلب به منظور جلوه دادن به یک اثر هنری و یا بافت دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، یکی دیگر از مکان هایی که می ‌توان از این نوع چراغ‌ها استفاده کرد، نصب آن ‌ها در بالای تخت و یا میز تحریر است که در این ‌صورت می‌ توانید از نور مناسبی که به شما ارائه می ‌دهد لذت ببرید.

دومین حالت تابش نورچراغ دیواری با زاویه تابش مستقیم و نور متمرکز به سمت بالا است. این نوع چراغ دیواری نیز به منظور برجسته سازی یک اثر هنری یا بافت دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، که با ایجاد خطای دید فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.

سومین حالت زاویه تابش نور از بالا و پایین چراغ دیواری دکوراتیو است که جدا از نور مناسب، بیشتر به خاطر طراحی و دیزاین خاصی که به دیوار می بخشد استفاده می‌شود.

در زمان انتخاب باید به طرح و رنگ دیوار و همچنین اشیا پیرامون خود و حتی دکور محیطی که قرار است این چراغ بر روی ان نصب شود توجه داشته باشید. برای رسیدن هر چه بهتر به این امر می‌توانید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی لایت هوم و مشاهده انواع چراغ دکوراتیو دیواری، ارزنده ترین خرید را داشته باشید. برای خرید عجله نکنید، ابتدا تمامی جوانب را بررسی کنید و در نهایت متناسب با آن‌ها چراغ دیواری دلخواه خود را خریداری نمائید. حتی در صورت بروز سوال و راهنمایی بیشتر با همکاران فروش ما تماس حاصل فرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5172229

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار لوازم خانگی دکوراسیون منزل کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا لوازم خانگی گلدیران شرکت آسیاتک واحد صنعتی ویروس کرونا صنعت خودروسازی تعمیر لوازم خانگی کولر گازی لبنیات اسباب کشی پسته چراغ های دیواری نوع چراغ چراغ دیواری زاویه تابش تابش نور چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی