Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا باغ شیرین عصر روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا نقش رسانه‌ها بیش از پیش حساس‌تر شده که نظارت این حوزه بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد است.

وی، هدف این جلسه را ایجاد اتحاد و هماهنگی و همکاری خبرنگاران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه دانست و افزود: ما مجموعه متصل به هم هستیم که در این راستا ارتباط، هماهنگی و احترام متقابل بین اداره و رسانه‌ها باید برقرار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ شیرین یادآور شد: خبرنگار باید متعهد و مسئولیت‌پذیر باشد و صرفاً برای کینه شخصی نباید خبری را منتشر کند؛ همچنین خبرنگار باید پیگیر باشد و با جدیت وارد شود تا آن نقص برطرف شود و نقد منصفانه‌ای داشته باشد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی ایذه درباره انتخابات پیش رو تأکید کرد: در بحث تبلیغات انتخابات تحت هیچ شرایطی از کاندیدا حمایت نکنید.

وی گفت: در نظر گرفته شده تا برای خبرنگاران بیمه‌ای تدارک دیده شود تا اصحاب رسانه که در جایی مشغول به فعالیت نیستند از این مزیت برخوردار شوند.

کد خبر 5172082

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه خبرنگاران اصحاب رسانه انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک چهارشنبه سوري شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود