Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:08:46 GMT

خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۹۸۴۴

خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز چهارشنبه به مناسبت روز پاسدار ضمن نشست و گفت‌وگو با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان سپاه، اظهار کرد: در طول دهه‌های گذشته مجموعه نظام، همه دولت‌ها، استانداران و ارکان نظام در خوزستان کار و تلاش داشته‌اند.

وی افزود: خوزستان هشت سال خط مقدم جنگ بود که آسیب‌های قابل‌توجهی بر زیرساخت‌های آن وارد شد و در سال‌های اخیر نیز تشدید تحریم‌ها با توجه به وضعیت جغرافیایی و توانمندی‌های استان تأثیر زیادی را بر خوزستان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان دچار برخی عقب‌ماندگی‌ها در زیرساخت‌هاست و در معرض بروز بحران‌هایی همچون سیل و روان آب‌ها بوده است که امید می‌رود با برنامه‌ریزی مناسب در کاهش مشکلات و نارسایی کمک کنیم.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه خوزستان روحانیون و علمای با ریشه‌ای دارد، گفت: من با حضرت آیت الله جزایری دیدار داشتم و همچنین با آیت الله کعبی گفت‌وگوی تلفنی داشتم که هر دو از علمای بزرگوار و ریشه‌دار استان هستند.

استاندار خوزستان، از خدمات و جان‌فشانی‌های سپاه در صیانت از نظام و کشور قدردانی کرد و افزود: بعد از خدا مهم‌ترین حافظ نظام ما سپاه و بسیج است و امام و رهبری به عنوان رکن عالی نظام جایگاه خود را دارند اما سپاه حافظ جایگاه ولایت و تمامیت ارضی کشور بوده است و در کنار سایر نیروها هم در دفاع مقدس و هم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته است و ما موظف هستیم همراه و در خدمت شما باشیم.

وی یادآور شد: سپاه در خوزستان در حوادث و برهه‌های گوناگون کمک بی‌نظیری داشت از جمله در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و همچنین در جریان سیل ۹۸ و کمک به سیل‌زدگان و مشارکت در پیشگیری از خسارات بیشتر که در خاطر ما خواهد بود که به نوبه خود از این نهاد انقلابی سپاسگزاری می‌کنیم.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: در طول پاندومی کرونا نیز سپاه در کنار ما بود و در کمک‌های مؤمنانه و در اجرای طرح شهید سلیمانی نقش محوری و مؤثری داشت.

استاندار خوزستان گفت: سپاه و بسیج در دل مردم قرار دارند و این مسئله در نتیجه حل مشکلات در دل مردم از سوی سپاه بوده است که یک کار فرهنگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود و هر جا نیاز به همکاری و هماهنگی هست ما در خدمت و در کنار سپاه هستیم.

کد خبر 5172136

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان روز پاسدار ایجاد زیرساختها خوزستان ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان انتخابات شوراي شهر اردبیل اراک چهارشنبه سوري شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، انتشارات «مکتب حاج قاسم» با شش عنوان اثر چاپ اولی در کنار عرضه ده‌ها عنوان کتاب پیرامون شخصیت و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی، پا به عرصه سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گذاشته است.

کتاب «باران گرفته است» به قلم «احمد یوسف زاده» حاوی خاطرات و روایات از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید سلیمانی، کتاب «همراه ما بود» حاوی مجموعه سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان از حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادت وی با گردآوری و ترجمه «سید حسین مرکبی»، کتاب «بچه‌های حبیب» گردآوری شده توسط «نازنین قنبری» روایت خاطرات رزمندگان گردان‌های اطلاعات عملیات و تخریب لشکر ۴۱ ثارالله از فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی، «این خانه فروشی نیست» به قلم «مهدیه داوودی» و تصاویر مستند «سعید فرجی»، روایت مقاومت ۸۴ روزۀ مردم شهر «آمرلی» عراق در محاصره ۳۶٠ درجه داعش و حضور شجاعانه حاج قاسم سلیمانی در شهر، که با طراحی یک عملیات دقیق، موفق به شکستن محاصره و آزادسازی این شهر می‌شود.

کتاب «طبقه‌بندی موضوعی سخنرانی‌های منتشر شده از شهید سلیمانی» اثر جامع و پژوهش محور در باب شخصیت شهید سلیمانی، کتاب مجموعه دوجلدی «جهت» جلد اول؛ سخنرانی‌ حاج‌ قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه چند ماه پیش از شهادت‌ به همراه موخره‌ای بر این سخنرانی و جلد دوم؛ سخنرانی شهید سلیملنی در جمع ائمه جماعت به انضمام موخره‌ای در شرح‌ و تبیین این سخنرانی‌.
انتشارات مکتب حاج قاسم ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه، میزبان عموم بازدیدکنندگان سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شبستان عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229609 برچسب‌ها کتابخوانی شهید قاسم سلیمانی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز