Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه پرسپولیس تاکید کرد قضیه فسخ قرارداد محمد انصاری را پیگیری خواهد کرد.
به گزارش آریا، اگرچه محمد انصاری قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرد اما باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه ای اعلام کرد پیگیر این فسخ قرارداد خواهد بود. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درروزهای گذشته محمد انصاری مدافع خوش‌اخلاق تیم، بارها درخواست فسخ ‌قرارداد با باشگاه را داشت اما از یک سو، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و از طرف دیگر، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، مخالفت صریح خود با این اقدام را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس برای حفظ انصاری، چهار روز مقاومت کرد اما در نهایت، انصاری پس از فسخ یک‍‌طرفه قرارداد، از پرسپولیس جدا شد.
در این مورد، بخش حقوقی باشگاه بارها موارد قانونی جلوگیری از فسخ قرارداد انصاری را به این بازیکن توضیح داد اما او با توجه به یک بند در قراردادش، اصرار بر فسخ ‌قرارداد داشت.
مدیریت باشگاه پرسپولیس به خواسته کادر فنی و هواداران خود، به هیچ عنوان راضی به از دست دادن بازیکنان خوب از جمله محمد انصاری نیست و این موضوع را در مراجع قانونی دنبال خواهد کرد.
بدون تردید با توجه به نص قوانین فیفا، مسئولیت حقوقی بابت فسخ‌قرارداد انصاری برعهده این بازیکن و باشگاه بعدی اوست و باشگاه پرسپولیس به طرفداران خود قول می‌دهد این موضوع را تا رسیدن به نتیجه، پیگیری کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محمد انصاری باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد دانشگر روز گذشته یک استوری عجیب علیه رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس منتشر کرد که البته استوری وی بعد از ساعاتی تغییر کرد اما باشگاه پرسپولیس در قبال این حرکت مدافع سپاهان از وی به کمیته اخلاق فدراسیون شکایت کرده است.

به جز این شکایت، این باشگاه یک شکایت دیگر از محمد دانشگر به دادسرا ارائه کرده تا به این شکل مدافع سپاهان را با چالش مواجه کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورعلی گنجی این فصل را از دست داد؛ جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟
  • اقدام باشگاه پرسپولیس علیه مدافع سپاهان در دادسرا
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دانشگر!
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است