Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@16:07:22 GMT

پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۰۲۲

پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله

متلاشی شدن باند بزرگ کلاهبرداری، رهایی قاتل از چوبه دار، کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری سارق خودرو و پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله در سقز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از انهدام یک باند بزرگ کلاهبرداری با غصب عناوین دولتی و حکومتی در کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام کرمی اظهار کرد: یک باند بزرگ کلاهبرداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کرمانشاه متلاشی شد و اکثر اعضای آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این باند با غصب عناوین دولتی و حکومتی مردم را اغوا کرده و به بهانه دریافت وام‌های کم بهره و بلند مدت از آن‌ها مبالغی را دریافت می‌کردند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در رابطه با این پرونده هشت نفر دستگیر شده‌اند و یک نفر هم متواری است، اضافه کرد: این پرونده ۱۲۰ شاکی دارد.

رهایی قاتل از چوبه دار

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: همزمان با ایام پرفضیلت ماه شعبان و در آستانه سال جدید یک پرونده نزاع منجر به قتل عمد در شهرستان میناب ایجاد صلح و سازش تبدیل شد.

علی صالحی اظهار کرد: پس از دستگیری مرتکب قتل شورای حل اختلاف شهرستان میناب بر اساس وظایف ذاتی خود به این موضوع ورود کرد و با همکاری معتمدین محلی و برگزاری نشست‌های متعدد با اولیا دم، موفق به دریافت رضایت و برقراری صلح و سازش بین طرفین شد.

وی ادامه داد: این پرونده نزاع منجر به قتل عمد با میانجیگری دستگاه قضائی و اعضای شعبه چهارم شورای حل اختلاف میناب به صلح انجامید.

کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو نفر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

علی ابراهیمی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر حمل و انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق استان‌های جنوبی به شهرستان‌های همجوار موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به ردیابی مسیر حرکتی خودرو قاچاقچیان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی آن‌ها را که یک دستگاه تریلر بود در محدوده شهرستان بوئین زهرا شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از این خودرو ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر دستگیر شدند.

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیر یک نفر سارق خودرو و کشف خودروی مسروقه خبر داد. بیژن خدایی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودرو چانگان با سابقه سرقت در حوزه استحفاظی قزوین بلافاصله مأموران به کنترل محور پرداختند.

وی در ادامه افزود: مأمورین یگان امداد، خودرو مورد نظر را در محدوده عوارضی شماره دو شناسایی و به راننده خودروی مذکور دستور توقف می‌دهند، اما راننده به جای اجرای دستور پلیس با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از محل متواری می‌شود.

خدایی تصریح کرد: پس از این اقدام پلیس به تعقیب وی پرداخته و در نهایت پس از تعقیب و گریز کوتاه و با سرعت عمل مأموران متوقف و متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد.

پیدا شدن نوزاد داخل کیسه زباله

مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی سقز گفت: یک نوزاد تازه به دنیا آمده در داخل کیسه زباله در سقز پیدا شد.

سیروان فتاحی اظهار کرد: یک نوزاد رها شده در داخل کیسه زباله و بدون لباس در نزدیکی مسجد امام غزالی در شهرک دانشگاه این شهر پیدا شده است و با اعلام آتش نشانی سریعاً نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: مردم این محله با دیدن این نوزاد که وضعیت نامناسب و تنفس ضعیفی داشت سریعاً با آتش نشانی تماس گرفتند و در نهایت تیم‌های اورژانس نوزاد را به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داد تا به وی رسیدگی شود.

کد خبر 481957

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلاهبرداری سرقت کشف مواد مخدر نوزاد سرراهی قصاص باند کلاهبرداری کلاهبرداران دستگیری دستگیری سارقان باند جعل و کلاهبرداری باند سرقت سرقت از منزل کشف سرقت سرقت خودرو اعتراف به سرقت سارق حرفه ای سارق سارقان مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر حكم قصاص بخشش رضایت شاکی بسته خبری حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر داخل کیسه زباله پیدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند

سردار احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

او افزود: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان بیان کرد: طرح‌های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد