Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:42:01 GMT

توضیحات دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص انتشار یک خبر

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۲۲۳

توضیحات دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص انتشار یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در روزهای گذشته پیرامون انتشار فیلمی کوتاه در فضای مجازی که از آن به عنوان تجمع اعتراضی برخی کارکنان شرکتی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به تأخیر سه‌ماهه در پرداخت حقوق و دستمزد، نام‌برده شده بود، خبرنگار فارس برای پیگیری این مسئله با یکی از مسوولین دانشگاه مصاحبه‌ای انجام داد که بر اساس آن خبری با عنوان «ماجرای تجمع کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز چه بود؟»در خبرگزاری منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز پیرامون انتشار این خبر در خبرگزاری فارس جوابیه‌ای صادر نمود که در آن  اشاره شده که به دلیل ناآگاهی از مسائل مرتبط با امور مالی و اداری دانشگاه اطلاعات نادرستی را در اختیار خبرنگاران قرار داده‌اند.

در این جوابیه آمده است که حضور برخی کارکنان شرکتی دانشگاه شهید چمران اهواز مقابل ساختمان مرکزی در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۹۹ رخ‌داده است که با توجه به زمان آن بی‌شک مسئله پرداخت حقوق و عیدی کارکنان در آن دخالتی نداشته است و هیچ‌گاه تأخیر ماهیانه در پرداخت حقوق کارکنان شرکتی رخ نداده است.

هرچند مجموعه مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز با تدوین برنامه‌ ملاقات عمومی و همچنین برگزاری نشست‌هایی با شورای صنفی کارکنان همواره در جریان مسائل و مشکلات تمامی کارکنان دانشگاه از جمله رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی بوده است و خلل در امور کارکنان را پیگیری و اعتراض از راه قانونی و رسمی را حق آن‌ها می‌داند.

در خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس به این مسئله پرداخته‌شده است که حقوق کارکنان پیمانی جذب‌ شده از سوی مسوولان دانشگاه پرداخت‌نشده است که در توضیح باید گفت: کارکنان پیمانی دانشگاه، حقوق خود را از دانشگاه دریافت می‌کنند و کارکنان مورد اشاره در این خبر، برخی از نیروهای شرکتی دانشگاه بوده‌اند. بر اساس قرارداد منعقدشده میان دانشگاه شهید چمران اهواز و شرکت پیمانکار نیروی انسانی، شرکت موظف است حقوق کارکنان را به موقع پرداخت کند و پس از پرداخت حقوق صورت وضعیت را به منظور دریافت مطالبات به دانشگاه ارائه کند.

همچنین گفتنی است متأسفانه به دلیل مشکلات مالی پیش‌آمده برای این شرکت پرداخت حقوق بهمن‌ماه با چند روزی تأخیر انجام‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز جوابیه تجمع کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است