Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار مشهد و رئیس هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ این کلانشهر گفت: پس از پایان اعلام مهلت مقرر ثبت نام، ۱۰۵۶ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر های مشهد، رضویه و ملک آباد ثبت نام کرده اند.

سید محمدرضا هاشمی اظهار کرد: پس از پایان مهلت ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشهد، ثبت نام ۱۰۵۶ نفر از داوطلبان نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار مشهد با بیان اینکه ۵۳ درصد ثبت نام‌ها با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ انجام شده است، ادامه داد: ۴۷ درصد افراد از روش‌های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه ( ۱۳ درصد) و رایانه شخصی (۱۶درصد)دفاتر پیشخوان(۱۷ درصد) ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به اینکه ۸۴ درصد از ثبت نام کنندگان مرد و ۱۶ درصد زن هستند، بیان کرد: از مجموع ۱۰۵۶ نفر داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر های حوزه انتخابیه شهرستان مشهد، ۱۰۰۹ نفر برای شهر مشهد، ۲۶ نفر برای شهر رضویه و ۲۱ نفر برای شهر ملک آباد ثبت نام نموده‌اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری مشهد، هاشمی بیان کرد: در این دوره نسبت به دوره پنجم ۴ درصد و نسبت به دوره چهارم ۲۹ درصد افزایش ثبت نام داشته‌ایم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان