Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:10:32 GMT

پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۸۴۱

پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود

ایسنا/لرستان امام‌جمعه بروجرد گفت: پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا بروجرد که امروز ۲۷ اسفندماه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه قیام امام حسین (ع) نجات مردم بود، انبیا و امامان نجات‌دهنده مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) دلسوز مردم بودند و باید این دلسوزی را از امامان یاد بگیریم، افزود: امروز الگوی ما رهبری هستند که نهایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را انجام می‌دهند و ما همه باید رعایت کنیم.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید مراسمات کنترل شود زیرا جان مردم در خطر است و باید در این راستا سخت‌گیری کنیم.

حسینی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت باید جوابگو جان مردم باشیم، اضافه کرد: کادر بهداشت و درمان حق بزرگی بر گردن ما دارند زیرا آن‌ها از جان خود مایه گذاشتند.

وی بیان کرد: باید به مردم هشدار دهیم که مراقب باشند و عمل به توصیه‌های ستاد کرونا واجب است، تصمیمات باید در این ایام جدی‌تر پیگیری شود.

امام‌جمعه بروجرد ادامه داد: متأسفانه بازار خیلی شلوغ است، باید به‌وسیله بلندگو به مردم تذکر داده شود و وضعیت شهرستان به آن‌ها گوشزد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ستاد کرونا امام جمعه همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا بروجرد همه علیه کرونا پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز