Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال موفق شد با نتیجه ۲ بر ۰ از سد ماشین سازی بحران زده عبور کند. سعید اخباری به شدت از وضعیت تیمش ناراحت است. سرمربی ماشین سازان در نشست خبری پس از این بازی مدعی شد عملکرد قابل قبولی برابر استقلال داشتیم. اخباری در ادامه عنوان کرد باید در جلسه با مدیران باشگاه لیست تیم را خالی کنیم، چون نیاز به نفرات جدید در تیم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سعید اخباری در نشست خبری پس از دیدار استقلال و ماشین سازی صحبت های عجیبی به زبان آورد.

سعید اخباری پس از شکست ماشین‌سازی مقابل استقلال اظهار کرد:

این بازی متفاوت با سایر دیدارها بود. من زمانی برای تمرین با بازیکنان نداشتم و فقط طی جلسات با بازیکنان صحبت‌هایی انجام دادیم ولی متاسفانه بازی ر ا واگذار کردیم. مثل نیم‌فصل اول کار نکردیم، اما نمایش بدی هم نداشتیم و فقط روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

او ادامه داد:

نفرات جدیدی که اضافه شدند، با نوع تفکرات کادر فنی قبلی آمدند و بنده شناختی نسبت به آنها نداشتم و عملکردشان مورد رضایت بنده نبود.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد:

متاسفانه لیست تیم هم پر شده و برای یارگیری فقط توانستیم محمد ابراهیمی را جذب کنیم. امیدوارم در جلسه امشب با مدیران باشگاه لیست را خالی کنیم چراکه نیاز به بازیکن جدید داریم.

اخباری یادآور شد:

باید تمرین کنیم و تا جایی که امکان دارد، بازیکن جدید بیاوریم. متاسفانه در دو مقطع به این تیم آمدم که نقل و انتقالات تمام شده بود. هم نیم‌فصل اول که تیم با تفکر یک مربی دیگر بسته شده بود و هم حالا که از من خواستند برگردم و به تیم کمک کنم. فقط یک روز از مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل مانده و لیست تیم هم پر شده است.

او تصریح کرد:

اگر تیم تمرکز نداشته، باید از نفرات کادر فنی قبلی بپرسید چون من تازه برگشتم و نمی‌دانم چه جوابی بدهم. در یک روز نمی‌توانستم تمرین خاصی داشته باشم یا نکته جدیدی بگویم. متاسفانه مقابل دو حریف مستقیم خودمان در هفته‌های اخیر شکست خوردیم و این مورد کارمان را سخت کرد. من سعی دارم با تمرین، جذب بازیکن و کار بیشتر این مسئله را رفع کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید اخباری نشست خبری استقلال ماشین سازی محمد ابراهیمی استقلال سعید اخباری ماشین سازی محمد ابراهیمی نشست خبری ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است

همشهری آنلاین- چیزی به پایان لیگ بیست‌وسوم باقی نمانده و استقلال و پرسپولیس فقط ۵۴۰دقیقه دیگر در این فصل بازی خواهند کرد. بعد از این مدت احتمالا تعداد زیادی از یازیکنان حال حاضر از این تیم‌ها جدا می‌شوند. استقلالی‌هایی که احتمال رفتن‌شان خیلی بیشتر از سایرین است در این مطلب معرفی شده‌اند.

رافائل سیلوا


بعد از یک دوره جدایی در پنجره زمستانی امسال به استقلال برگشت تا در نیم‌فصل دوم همراه آبی‌ها باشد اما عملکردش به شکلی بوده که جواد نکونام حالا او را کاملا نیمکت‌نشین کرده است. سیلوا هفته‌های زیادی است که از روز نیمکت شاهد درخشش مدافعان ایرانی در ترکیب استقلال است و بعید به نظر می‌رسد که طی مدت باقیمانده از فصل بتواند یک بار دیگر جایی در برنامه‌های نکونام پیدا کند.

آرمان رمضانی
حتی در ابتدای این فصل نیز کادر فنی استقلال او را در لیست مازاد قرار داده بود و قرار بود باشگاه را ترک کند. اما در ادامه نظر مربیان برگشت و آرمان یک فصل دیگر هم در استقلال ماندنی شد. او هر سال در پایان فصل به لیست مازاد اضافه می‌شود اما ظاهرا راه فرار از این لیست را خوب بلد است.

میلاد فخرالدینی
سن و سالش آنقدر بالا هست که بعد از استقلالی شدن در بازار زمستانی، خودش را در اوج ببیند و دیگر هوس بالاتر رفتن به سرش نزند. میلاد فخرالدینی که یک بار هم در جوانی پیراهن استقلال را پوشیده بود این بار و در سن ۳۴سالگی فقط برای پر کردن خلا یک مدافع راست ذخیره راهی استقلال شده است.

جعفر سلمانی
سلمانی سال گذشته بازیکن موردعلاقه ریکاردو ساپینتو در سمت چپ استقلال بود و ابوالفضل جلالی که به تازگی عنوان برترین گل‌ساز فصل را به خودش اختصاص داده پشت خط او قرار می‌گیرفت. او حالا باید از میان‌نیمکت‌نشینی در استقلال و یا بازی در یک تیم کوچک‌تر یکی را انتخاب کند.

کد خبر 848538 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • اخباری که نباید ببینید!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!