Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهار‌شنبه ۲۷ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۱۳ فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی از محله‌های کازرون، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۳ فقره سرقت منزل اقرار کرد، به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به دوربین مداربسته و قفل‌های سویچی مجهز و در صورت مسافرت، از همسایه‌ها و افراد مورد اعتماد درخواست سرکشی از منزل کنند.

افزایش ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: در سال ۹۹ در این شهرستان، یک تن و ۱۶۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: ماموران انتظامی فسا در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محور‌های فرعی و اصلی شهرستان، در سال ۹۹ موفق شدند یک تن و ۱۶۰ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

او، به متلاشی شدن ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری ۳۴ قاچاقچی اشاره کرد و افزود: امسال با اجرای مستمر طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ۵۰۶ خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۳۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به افزایش ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه پارسال، اظهار کرد: برخورد با معضل مواد مخدر نیاز به عزمی جمعی و همگانی دارد و لازم است همکاری هدفمند آحاد جامعه با پلیس به گونه‌ای مطلوب تداوم یابد و تمامی شهروندان نسبت به این معضل اجتماعی با حساسیت برخورد کنند.

افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سرقت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از افزایش ۳۵ درصدی کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: ماموران انتظامی مرودشت با اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و پیشگیری از سرقت، از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده‌اند یک هزار و ۵۱۸ نفر سارق را دستگیر کنند.

او با بیان اینکه کشفیات سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: طرح برخورد با سارقان همچنان ادامه دارد و با هنجارشکنان برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه شهروندان باید نکات ایمنی را رعایت کنند، گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی می‌تواند در پیشگیری از سرقت مثمر ثمر باشد.

کامیون با ۳۰ کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۳۰ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‎ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سارق کابل‌های مخابراتی با ۲۳ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: سارق کابل‌های مخابراتی با اقرار به ۲۳ فقره سرقت روانه زندان شد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در شهرستان فیروزآباد، تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

اوتصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۳ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

توقیف پژو و کشف ۴۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شیراز از توقیف سواری ۴۰۵ و کشف ۴۹ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری "۲۴ ابوذر" شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یک سواری ۴۰۵ اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می‌کند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سریعا به بلوار خلیج فارس شیراز اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند سواری ۴۰۵ را توقیف و راننده به همراه ۲ نفر سرنشین آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۹ کیلو تریاک کشف شد، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، مأموران انتظامی این شهرستان موفق شدند ضمن توقیف ۳۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، ۷ نفر معتاد متجاهر، ۳ سارق و ۱۷ نفر که در شب چهارشنبه سوری اخلال در نظم عمومی داشتند را دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه این طرح‌ها با هدف تامین نظم و امنیت شهروندان و ایجاد سلامت محیط و همچنین پیشگیری از وقوع جرم انجام می‌شود، گفت: پلیس شهرستان جهرم بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در جهت افزایش رفاه اجتماعی مردم با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی ماموران انتظامی شهرستان خبر روانه زندان شد امنیت اجتماعی درصدی کشفیات دستگیری سارق ۲۳ فقره سرقت دستگیر کنند کیلو تریاک مواد مخدر مدت مشابه موفق شدند اجرای طرح حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری متهم به ۸ فقره اخاذی در پوشش مامور انتظامی خبر داد. - اخبار استانها -

سردار نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: در پی گزارش چند فقره اخاذی تحت عنوان مامور از شهروندان در محدوده بلوار رسالت، خواجه ربیع و بهمن توسط مردی جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری خواجه ربیع با بررسی اظهارات مالباختگان و به دست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی خود را آغاز و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاهش را در محدوده بولوار رسالت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار نگهبان بیان کرد: در بازجوئی های به عمل آمده، متهم به 8 فقره اخاذی از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه از شهروندان خواست؛ از دادن پول و لوازم با ارزش خود به افراد مشکوک که خود را مامور پلیس و نهادهای امنیتی معرفی می‌کنند خودداری کنند و حتماً از آن ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

سردار نگهبان همچنین در تشریح جزئیات پرونده سرقت های سریالی شبانه در مشهد گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در حوزه استحفاظی کلانتری شهید" نواب صفوی"، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی های هدفمندی را با همکاری دیگر واحدهای انتظامی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این که شب گذشته یکی از تیم های کلانتری نواب صفوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان 17 شهریور شمالی مردی را که خودش را در لابلای خودروها مخفی کرده بود دستگیر و در بازرسی از محل یک شاه کلید، تعدادی آچارآلات و یگ دستگاه مانیتور خودرو کشف کردند.

سردار نگهبان گفت: متهم 50 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری به جرم سرقت است با توجه به مستندات به دست آمده از دوربین های مداربسته به 42 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودروهای پژو و پراید برای تامین هزینه های مواد مخدر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد