Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: طی روزهای گذشته برخی خبرهای منتشر شده در رسانه های نزدیک به جبهه اصولگرایی از آغاز اختلافات حمید شاه آبادی معاون جدید سیما با علی فروغی مدیر شبکه ۳ مطرح شد که با اظهارات اخیر شاه آبادی درباره برنامه نود، به نظر می رسد این اختلافات علنی شده باشد.
حمید شاه‌آبادی معاون سیما در اولین نشست خبری دوران مدیریتی خود در سمت جدید، به منظور تشریح برنامه‌های نوروز 1400 حضور پیدا کرد و در این میان یک سوال مهم ورزشی از معاون سیما پرسیده شد که او پاسخی مبهم به این سوال داد؛ سوال خبرنگار درباره بازگشت احتمالی برنامه نود با توجه به رویکرد صدا و سیما و به دنبال احیای برندهای تلویزیونی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاه‌آبادی در پاسخ به این سوال گفت: برنامه "نود" برنامه خوب و پربیننده‌ای بود؛ ما تمایل داریم این برنامه کار خودش را داشته باشد اما طبیعی است که انتخاب مجری و موضوعاتی از این دست، در اختیارات مدیر شبکه است؛ پیش از حضور من درباره جا به جایی مجری و اتفاقاتی از این دست تصمیماتی گرفته شده است.
وی افزود: اگر انشالله در این حوزه شاهد اتفاقات رو به جلویی باشیم می‌توانیم برای این موضوع برنامه‌ریزی هم داشته باشیم منتها برای این کار نیازمند زمان و برنامه‌ریزی‌های بهتر و اقدامات پیش‌روانه هستیم.
در این میان برخی بر این باورند که حالا با این چراغ سبز معاون سیما برای بازگشت برنامه نود، به نظر می رسد اختلافات فروغی و شاه آبادی بالاگرفته و حتی شاهد تغییرات احتمالی در بین برخی مدیران شبکه های تلویزیون هم باشیم.
انتظاری که به نظر می رسد با وعده آن به عادل فردوسی پور او را به سکوت در برابر صداوسیما تشویق کرده و برخی موافقان بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی چشم به آینده نه چندان دور دارند. آینده ای که شاید با رفتن فروغی از شبکه سه، نود را باردیگر مهمان خانه های مردم کند.
منبع: دیده بان ایران برچسب ها: عادل فردوسی پور ، ایران ، تلویزیون ، صدا و سیما ، معاون ، نوروز

منبع: خرداد

کلیدواژه: عادل فردوسی پور ایران تلویزیون صدا و سیما معاون نوروز عادل فردوسی پور معاون سیما شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود، در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی رهبر انقلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقه‌مند به قرآن کریم فرمودند: «مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت میبرم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

کد خبر 747941

دیگر خبرها

  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما