Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال اعلام کرد کریستیانو رونالدو به دنبال رکوردهای شخصی در تیم ملی نیست و هدف اصلی او، قهرمانی در جام جهانی با پرتغال است.

سانتوس در مصاحبه با A Bola گفت:

مطمئن هستم رونالدو برای بازی های ملی چندبرابر انگیزه دارد. او فقط به افزایش تعداد گل های خود فکر نمی کند و روی موفقیت های تیم ملی تمرکز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می خواهد نقش مهمی در رسیدن به این موفقیت ها داشته باشد. رونالدو می خواهد در جام جهانی (2022 قطر) حاضر باشد و قهرمان شود. این هدف اصلی اوست.

گفتنی است تیم ملی پرتغال برای بازی با آذربایجان در مرحله انتخابی جام جهانی در شهر تورین به میدان می رود و اردوی آنها در کمپ تمرینی یوونتوس برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)