Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و هفتم اسفند، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام من پرستارم

بیش از یک ساله تو بیمارستان خصوصی بخش ویژه کرونا کار می کنم

آزمون استخدامی قبول شدم

حالا وزارت بهداشت بخشنامه زده حق کرونا واسه کسایی که بیمارستان خصوصی کار کردن اعمال نمی شه

توروخدا اینو پیگیری

با سلام و عرض خسته نباشید

عرض به خدمتتون در مورد طرح ممنوعیت تردد اس ام اس جریمه اومده واسه بنده در حالی که بنده ماشینم رو دادم تعمیر موتور دقیقا الان 4 روزه ماشینم جلوی مکانیکی هست

چطور ممکنه بنده ماشینم 4 روز خوابیده باشه ولی قبض جریمه تردد شبانه بیاد

سلام

وقت بخیر

گفته بودن حقوق معلمان در اسفندماه از ۲۰ تا ۲۵ واریز خواهد شد

ولی امروز هم واریز نشده است می تونید پیگیری کنید ممنون

سلام خواهشا پیگیری کنید

دیجی کالا اجناس گران را به مردم با تاخیر زیاد تحویل می دهد بطوری که مشتری پشیمان می شه و خرید را کنسل می کنه و با این پروسه سود های کلان از واریز پول مردم به جیب می زند

باسلام وخسته نباشید چرااین همه شلوغی عید نشون میدید بازارولی توصف ایستادن مردم برای مرغ وروغن نشون نمیدید

با سلام. از پرسنل کشتیرانی هستم. چند سال است که به صورت خام فروشی سنگ گچ و سیمان را  به هند و چین می فرستند. تا کنون چندین میلیون تن منتقل شده. به نظر می رسه به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم که این منابع در اثر سودجویی یک عده تباه نشود. در ۴ ماه گذشته تنها  ما بیش از ۱۰۰ هزار تن گچ و بیش از ۵۰ هزار تن سیمان به هند بردیم. با تشکر. مهران رضوان فرد

سلام چرا تعزیرات به گرانی نان توسط نانوای هایکه طبق مصوبه نرخ نان رسیدگی نمی کند هر چی زنگ می زنیم که نانوای های سنگکی نان ساده را که 1800 تومان است 2000 و 3000 و 5000 تومان می فروشند اعتراض هم که می شود می گویند ناراحتی نخرید

سلام تورا به خدا این را انعکاس بدهید مرغ در همدان  نایاب شده وفقط در یک مغازه خیابان شهدا عرضه می شود ان هم با یک صف بسیار طولانی، جان مردم ،می خواهم ببینم اصلا مهم است، که کرونا بگیرند یا نه ،من به بازرسی واستانداری زنگ زدم وفقط گفتند کاری از ما بر نمی اید ، پس چه کسی باید کار انجام بده؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات حوزه صمت در استان همدان اظهار کرد: باتوجه به سیاست گذاری های دولت و تکلیفی که به صورت قانونی برای ادارات تعریف شده، در این موارد سعی شد تا تمام موارد و مسائل طرح جوانی جمعیت به صورت مناسب به انجام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع باید بتوانیم با ایجاد اشتغال و بسترسازی حوزه واحدهای صنفی، صنعتی و معدنی که هرکدام به نوبه خود ارزش افزوده بسیار خوبی را در استان به صورت غیرمستقیم در حوزه جوانی جمعیت ایجاد خواهند کرد.

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: همچنین ایجاد اشتغال و کارآفرینی که افراد منجر با این می شوند که نسبت به اقتصاد خانواده که یکی از ارکان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

شانیان با بیان اینکه اشتغالزایی بسیار خوبی را در استان شاهد هستیم، افزود: در استان همدان امروز، کار هست اما کارگر و کارمند در بخش خصوصی نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیازهای مردم ما در حوزه بازار در شهرستان های همدتن متفاوت عمل می کنند اما در مجموع اگر بخواهیم مرکز استان را ملاک قرار دهیم، در دسترس بودن اقلام و کالاهای که باید برای ابتدای زندگی را شاهدیم.

شانیان با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیفات متعدد نیز از افزایش قدرت خرید مردم سخن گفت.

وی افزود: استان همدان یکی از استان های است که تورم کمتری را نسبت به سایر استان ها تجربه کرده که این امر به صورت مستقیم با سفره و معیشت مردم و خانواده ها و تشکیل خانواده برای افراد موثر خواهد بود.

وی در تشریح این موضوع اظهار کرد: اقلام اولیه مانند شیرخشک، پوشک و سایر موارد که برای فرزندان باید در دسترس باشد، در دسترس مردم است و نرخ آنها نیز در سیاست گذاری های وزارت صمت گنجانده شده است.

کد خبر 6092915

دیگر خبرها

  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!