Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ میزبان لاتزیو بود.

به گزارش طرفداری، تیم های بایرن مونیخ و لاتزیو از ساعت 23:30 در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنومنت: لیگ قهرمانان اروپا 2021-2020

تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 27 اسفند 1399 | 17 مارس 2021

زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران

محل برگزاری: ورزشگاه آلیانز آرنا (بایرن مونیخ)

گلزنان و دقایق: روبرت لواندوفسکی (33)، اریک ماکسیم چوپوموتینگ (73) برای بایرن مونیخ - مارکو پارولو (82) برای لاتزیو

ترکیب دو تیم

تکمیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار بازی

 

تکمیل می شود.

شرح گل ها

روبرت لواندوفسکی - 33 (بایرن مونیخ): بر اثر خطا روی گورتسکا، بایرن مونیخ صاحب پنالتی شد و لواندوفسکی با ضربه ای زمینی و آرام، میزبان را جلو انداخت.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ - 73 (بایرن مونیخ): پاس تو عمق آلابا به چوپوموتینگ رسید و او در موقعیتی تک به تک با رینا، گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

اریک ماکسیم چوپوموتینگ

مارکو پارولو - 82 (لاتزیو): روی ارسال پریرا، پارولو با ضربه سر، یکی از گل های خورده لاتزیو را جبران کرد.

 

خلاصه بازی

تکمیل می شود.

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند

طرفداری | در حالی که بازی مقابل رئال مادرید مهم‌ترین مسئله بایرن مونیخ در این روزها است اما مدیران این باشگاه در پشت پرده در حال مشخص کردن مربی فصل آینده‌شان هستند و حال گویا گزینه مورد نظرشان نیز این پیشنهاد را پذیرفته است.

به گزارش توبی آلتشفل و کریستین فالک از بیلد؛ رالف رانگنیک به بایرن مونیخ اعلام کرده که مایل است هدایت این تیم را برای فصل آینده بر عهده بگیرد. قرار است گفت‌وگوها با سرعت بیش‌تری پی‌گیری شود زیرا هنوز دو طرف باید بر سر برخی جزئیات با یکدیگر به توافق برسند.

فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده مذاکرات باواریایی‌ها با سرمربی تیم ملی اتریش در مراحل نهایی خود قرار دارد. موارد اصلی مانند پروژه باشگاه، تأثیرگذاری در نقل‌وانتقالات و دیگر موارد، مورد بحث قرار گرفته و مذاکرات بسیار خوب بوده است.

بیش‌تر بخوانید: رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد

سران بایرن نیز پس از بازی مقابل رئال مادری در این‌باره صحبت و اعلام کردند که مذاکرات با رانگنیک به خوبی پیش می‌رود. حتی کریستوف فرویند مدیر ورزشی این باشگاه نیز این احتمال که پیش از بازی برگشت مقابل رئال به‌طور رسمی از توافق‌شان با رانگنیک رونمایی شود را رد نکرد.

گفتنی است قرارداد رانگنیک با تیم ملی اتریش تا سال 2026 اعتبار دارد. درباره مبلغ غرامت پرداختی بایرن به فدراسیون فوتبال اتریش نیز شایعاتی وجود دارد که این یک عدد هفت رقمی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم