Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حامد نگارش از بازدید بیش از ۵۰۰ هزار نفر از این شبکه در ماه رجب خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی این شبکه اینترنتی شاهد استقبال بسیار خوب مخاطبان بودیم و این استقبال نشان از افزایش رویکرد مردم به مسائل دینی و معنوی است.
 
وی با بیان اینکه شبکه اینترنتی عبرات در ایام اعتکاف و وفات حضرت زینب (س) بازدیدکننده بسیار خوبی داشته است، اظهار کرد:  نظر به برگزار نشدن مراسم معنوی اعتکاف همچنین مراسم های عزاداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، شبکه اینترنتی عبرات که به همت کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در حال فعالیت است اقدام به پخش ببرنامه های معنوی از جمله نشست علمی اعتکاف، معنویت و اخلاق، شب شعر اعتکاف،اختتامیه جشواره اعتکاف، ویژه برنامه اعتکاف، فرصت اُنس، آیین اعمال اُم داود، تلاوت قرآن و مناجات خوانی، ویژه برنامه وفات حضرت زینب(س) و نشست بین المللی مهر مقاوم، با موضوع زنان روایتگر مقاومت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نگارش خاطرنشان کرد: این برنامه ها با سخنرانی های ویژه ای از جمله آیت الله اعرافی، آیت الله تحریری، آیت الله کریمی جهرمی، آیت الله حسینی بوشهری، حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی و روایتگری راویان برجسته و شعرخوانی شعرای آیینی کشور و مناجات خوانی و مداحی های مداحان اهل بیت از جمله حجج الاسلام ضیایی، نیکخصال برگزار و با استقبال گسترده ای روبرو شد.
 
وی تصریح کرد: استقبال گسترده مردم از پخش برنامه های شبکه اینترنتی عبرات با توجه به عدم اطلاع رسانی از روزهای قبل پخش این برنامه ها در این ایام بیانگر این بود که باتوجه به شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن اکثر مراسمات مذهبی و همین طور بسته شدن راه های سفر به شهرهای زیارتی عتبات عالیات مردم و مشتاقان زیارت ائمه اطهار(ع) تشنه معارف و بیان رثا و سوگواری اهل بیت هستند.
 
مدیر شبکه اینترنتی عبرات تاکید کرد: مجموعه همکاران شبکه اینترنتی عبرات با توجه به این بازخورد خوب از مردم و بینندگان عزیز در جهت هرچه بیتشر ترویج معارف اهل بیت(ع) تلاش خود را بیش از پیش ادامه خواهند داد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا