Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:27:53 GMT

کرونای انگلیسی شهروندان تایبادی درمان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۱۱۱

کرونای انگلیسی شهروندان تایبادی درمان شد

حیدر احسانی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: قرنطینه این بیماران در منازلشان بخاطر پیشگیری از احتمال انتقال ویروس و همچنین کنترل علائم احتمالی انجام شد. 

وی ادامه داد: همچنین از تمامی اعضای خانواده آنها آزمایشهای طبی کرونا گرفته شده که نتیجه همه آنها منفی اعلام شده است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد همچنین بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص پرهیز از سفر و برپایی دورهمی‌ در ایام تعطیلات نوروزی تاکید و بیان کرد: اندکی غفلت و ساده‌انگاری در رعایت پروتکلها ممکن است عواقب ناگوار برای سلامت مردم به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: هرگونه بی‌توجهی، سهل‌انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه‌ساز موج جدید شیوع ویروس کرونا خواهد بود که کنترل آن هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت.

احسانی افزود: هم‌اینک شش بیمار کرونایی در بخش عفونی بیمارستان تایباد بستری و تحت درمان هستند که حال سه نفر از آنها وخیم است. 

وی ادامه داد: وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در شهرستان تایباد نیز نسبت به ۱۰ روز گذشته روند ثابتی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد به غربالگری کرونا در این شهرستان نیز اشاره و بیان کرد: در مرحله چهارم غربالگری در این منطقه افزون بر ۹۸ درصد ساکنان غربالگری شده‌اند. 

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از چهار هزار و ۸۶۰ نفر در شهرستان تایباد نمونه گیری انجام شده که جواب آزمایش ۲ هزار و ۳۵۷ نفر مثبت اعلام شده و ۱۱۹ نفر هم در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا محدودیت های کرونا کرونای انگلیسی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا محدودیت های کرونا تایباد ویروس کرونا محدودیت های کرونا کرونای انگلیسی اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش در راستای بازدید از زیرساخت‌های بهداشت و درمان کوهدشت و رومشکان در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اتفاقات خوب در شهرستان کوهدشت تعیین تکلیف و اتمام طرح‌های درمانی شهرستان است، دو طرح اصلی شامل ستاد شبکه و هم‌زمان درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی شهرستان است، امروز تصمیم گرفته شد تا پایان سال به اتمام برسد.

بهروز رحیمی افزود: طرح مرکز جامع سلامت تا یک ماه آینده پس از تجهیز و افتتاح خواهد شد و یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی است که یکی از طرح‌های اولویت‌دار است و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور قرار دارد و خوشبختانه طرح فعال است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان رازی کوهدشت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: بیمارستان رومشکان بایستی مالکیت زمین آن تعیین تکلیف شود، قبلاً نیز در زمینه ماده ۲۳ و حصار کشی آن اقداماتی انجام‌شده است، اختلاف نظرات را امروز حل می‌کنیم که طرح فعال شود و تا پایان دولت سیزدهم همه طرح‌های بهداشتی به اتمام خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر