Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:45:59 GMT

مسیر منتهی به آرامستان زنجان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۳۱۸

مسیر منتهی به آرامستان زنجان تعطیل شد

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: آرامستان زنجان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تعطیل شد و مسیر منتهی به آن نیز تا یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ مسدود خواهد شد.

رضا عسگری شامگاه دیروز (۲۷ اسفندماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمانی‌های خانوادگی در سه روستای استان زنجان، یکی از مشکلات موجود در روزهای اخیر بود، اظهار کرد: یک نفر از زنجان برای مهمانی به روستای ذاکر از توابع شهرستان زنجان رفته بود که ۲۴ نفر از اعضای یک خانواده به بیماری کرونا مبتلا شدند و طی ۲۴ ساعت از همه اهالی این روستا تست کرونا گرفته شد و اکنون به دلیل رعایت نکردن قرنطینه، هماهنگی‌های لازم با دادستانی انجام شد تا در هتل سپهر، دوران نقاهت را سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در روستای حصار و مشمپا نیز تست کرونای ۴ نفر مثبت اعلام شد که بلافاصله از همه اهالی روستاهای مذکور تست کرونا اخذ و موارد مثبت شناسایی و تحت کنترل قرار گرفتند، افزود: اکنون در بحث ترددهای شبانه، شرایط بهتری در استان حاکم است و اصناف زنجانی پس از ساعت ۲۱ به صورت داوطلبانه فعالیت خود را تعطیل می‌کنند و هر شب کنترل‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

این مسئول از تعطیل بودن آرامستان‌های زنجان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای جاده علی‌آباد تا به سمت شهرک صنعتی و آرامستان از صبح روز پنج‌شنبه (۲۸ اسفندماه) تا یکم فروردین‌ماه مسدود خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آرامستان زنجان مسدود شدن راه ارتباطی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم

روستای دوست بیگلو از توابع شهرستان مشگین شهر استان اردبیل است. در این چند روز که کشور با بارش‌های سیل آسا همراه بود این روستا نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و خساراتی را به بار آورد.

بر اثر سیل چند روز گذشته مسیر رودخانه قره سو  در این روستا بسته شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شیرینی - اردبیل

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد