Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:47:25 GMT

باز بودن راه‌های ورودی به مازندران

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۳۲۲

باز بودن راه‌های ورودی به مازندران

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه راه‌های ورودی به مازندران امروز پنجشنبه ۲۸ اسفند ماه باز است، گفت:با توجه به وضعیت شکننده کرونایی مازندران توصیه پلیس پرهیز از سفر به استان است.

او افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو پیش بینی می‌شود از امروز ترافیک سنگین را در جاده‌های مازندران داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون عادی و روان است، گفت:محور کندوان هم در حوزه البرز به علت ربزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محور کندوان وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با رسید جعلی

سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی تماس شهروندی با پلیس ۱۱۰ وی اظهار داشت که در مجتمع تجاری مگامال فردی با نمایش رسید جعلی قصد خرید از مغازه وی را دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به آمادگی و هوشیاری بالای ماموران اشاره کرد: بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۵ آزادی به محل اعزام شده و با بررسی دوربین‌های مداربسته پاساژ و مغازه‌ها با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را شناسایی و پس از مدت کوتاهی متهم را در داخل یکی از مغازه‌های مرکز خرید در حالی که قصد خرید به صورت کارت به کارت با ارائه رسید جعلی را داشت دستگیر و به کلانتری منتقل شد 

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر خرید از فروشگاه‌ها با رسید جعلی اعتراف و اظهار داشت که با این شیوه از تعدادی فروشگاه در سطح تهران کلاهبرداری انجام داده است.

سرهنگ قاسم پور افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه از نوع آیفون، یک دستگاه کنسول بازی سونی، سه قطعه فرش دست بافت، یک دستگاه تبلت، یک دستگاه موتور سیکلت، مقداری لوازم جانبی موبایل و ۲۶ عدد سیگار الکترونیک که هر یک ارزش حدودی ۵۰ میلیون ریال را دارند که همگی این اموال را با رسید جعلی خریداری نموده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۰ نفر از مالباختگان که فریب خورده و با رسید جعلی به متهم کالا فروخته بودند شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ قاسم پور به شهروندان توصیه کرد: هنگام فروش کالا به افراد حتماً از دستگاه‌های معتبر کارتخوان استفاده کنید و در هنگامی که مشتری قصد پرداخت با پول نقد یا به صورت کارت به کارت را دارد حتماً از تقلبی نبودن اسکناس یا رسید کارت به کارت با بررسی کردن موجودی و گردش حساب بانکی مطمئن شوید.

منبع: پلیس

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین