Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:13:47 GMT

توزیع ۲۷ و نیم تن میوه نوروزی در شهرستان خنداب آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۳۶۱

توزیع ۲۷ و نیم تن میوه نوروزی در شهرستان خنداب آغاز شد

 «غلامرضا خسروبیگی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع میوه نوروزی در ۲ مکان تعبیه شده شهر خنداب  ویک پایگاه توزیع در جاورسیان انجام می‌شود و مقادیر لازم برای تامین نیاز مردم پیش بینی شده است.
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خنداب در خصوص توزیع کالاهای اساسی نیز اظهار داشت: ۲۲تن سهمیه نورزی روغن  خوراکی بین خانوارهای شهری و روستایی این شهرستان توزیع و ۱۶تن روغن برای تامین نیاز اصنافی نظیر اغذیه فروشی و قنادی‌ها پیش بینی شده است و  ۲۱تن برنج تایلندی،۳۱ و نیم نتن شکر ، هشت و نیم تن قند نیز با قیمت مصوب دولتی در شبکه مصرف درحال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروبیگی بیان کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در قالب گشت‌های مشترک با شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف از ۱۵ اسفندماه جاری کلید خورده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی عنوان کرد: پنج پرونده تخلف صنفی و گران‌فروشی در زمینه نظارت نوروزی بازار در این شهرستان تشکیل و درحال پیگیری است.
سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان خنداب گفت: در طرح بررسی شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ نیز ۲۰مورد شکایت ثبت شده که بیشتر شکایات مربوط به نانوایی‌ها و مرغ فروشی‌ها بوده است.
خسروبیگی تاکید کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار با جدیت دنبال می‌شود و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار اراک استان مرکزی ستاد تنظیم بازار خنداب اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، علی اصغری اظهار کرد: پارک وانت‌های میوه‌فروش در معابر اصلی موجب ایجاد ترافیک و همچنین نارضایتی شهروندان شده است که به استناد تبصره ۱ بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی و همچنین حمایت همشهریان طرح ساماندهی وانت بارهای میوه فروشی در سطح شهر سنندج اجرا می‌شود.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای رفع این معضل شهری برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت را تعریف و اجرا می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش از امروز در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای کاهش ترافیک، ارتقای سیما و منظر سطح شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرا می‌شود.

اصغری تصریح کرد: وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر شامل طرفین بلوار حمدی بهاران، پیاده‌رو بلوار ارشاد روبروی زندان، چهار راه حاجی‌آباد جنب مجموعه ورزشی و پیاده‌رو مربوطه، زمین روبروی تعویض پلاک (شهرک مولوی)، شهرک زاگرس زمین پایین‌تر از درب خوابگاه دانشگاه کردستان، بلوار معلم نرسیده به شهرک بعثت بالاتر از پارک معلم و میدان ۱۲ فروردین زمین روبروی سردخانه هدایت می‌شوند.

وی اضافه کرد: زمین حد فاصل میدان لیلاخ تا پل سنجرخان، زمین حد فاصل بلوار ساحلی از طرف سردخانه تا میدان لیلاخ، زمین پایین‌تر از میدان قانع بهاران و مخابرات و زمین روبروی پمپ بنزین ساحلی به طرف بلوار دادگستری از دیگر نقاط در نظر گرفته شهرداری سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: همکاری با نیروهای شهرداری در اجرای این طرح ضروری است و با کسانی که همکاری نکنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اصغری گفت: اگرچه مجموعه مدیریت شهری تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای این طرح به‌کار می‌گیرد اما موفقیت این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف و مشارکت مردم و رانندگان وانت‌های میوه‌فروشی است.

کد خبر 750669

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت