Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:32:05 GMT

آغاز طرح تنظیم بازار توزیع میوه شب عید در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۳۸۸

آغاز طرح تنظیم بازار توزیع میوه شب عید در جنوب کرمان

محسن مشایخی گفت: به منظور تامین میوه طرح تنظیم بازار سال نو، ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا و ۱۰۰ تن سیب از یک ماه پیش ذخیره سازی شده و از امروز ۲۷ اسفند ماه توسط مراکز عرضه درحال توزیع بین شهروندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «محسن مشایخی»، گفت: به منظور تامین میوه طرح تنظیم بازار سال نو، 150 تن پرتقال والنسیا و 100 تن سیب از یک ماه پیش ذخیره سازی شده و از امروز 27 اسفند ماه توسط مراکز عرضه درحال توزیع بین شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان ادامه داد: این محصولات بین مراکز شهرستان های جنوب استان توزیع شده و با قیمت مصوب سیب 12 هزار و پرتقال 14 هزار تومان به فروش می رسد.


وی تصریح کرد: 20 نقطه در کل جنوب کرمان برای توزیع مشخص شده و در سطح شهر جیرفت نیز 10 غرفه به آدرس های میدان سپاه، چهارراه ترمینال، شهرک شهید بهشتی میدان خیبر، چهارراه مصلی، میدان سپهبد شهید سلیمانی (شاهد سابق)، میدان دانشگاه آزاد اسلامی، بعد از پل دوم هلیل، پل اول هلیل، چهار راه بعثت و خیابان دولت جنب بانک صادرات این محصولات توزیع می شود.


مشایخی ضمن اشاره به برپایی غرفه و شروع روند توزیع در مراکز بخش های جبالبارز شمالی و اسفندقه افزود: تمامی متصدیان واحدهای عرضه کننده موظف به نصب قیمت در معرض دید مشتریان هستند.


معاون بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان در خاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی،  از طريق سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و همچنین تماس با تلفن 124 در تمامی شهرستان ها، شکیات خود را گزارش و پیگیری کنید.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح تنظیم بازار تنظیم میوه شب عید تنظیم جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد