Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:19:50 GMT

پلیس راهور: به زیارت اهل قبور در آخر سال نروید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۲۵۳۹

پلیس راهور: به زیارت اهل قبور در آخر سال نروید

سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش ماموران پلیس راهور در معابر داخلی و منتهی به بهشت زهرا در پنجشنبه و جمعه آخرسال خبر داد. 

سردار حمیدی به تمهیدات پلیس برای پنجشنبه و جمعه آخرسال در بهشت زهرا اشاره و اظهار داشت: پیش‌بینی ما افزایش سفرها به مقصد بهشت زهرا (س) در روزهای پایانی سال است و از این رو ماموران پلیس نیز در تمامی معابر داخلی بهشت زهرا و همچنین معابر منتهی به بهشت زهرا در آماده‌باش کامل بوده و نسبت به روانسازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهندکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درخواست ما از مردم این است که با توجه به شرایط کرونا و حجم بالای ترافیک طی این دو روز حتی الامکان به بهشت زهرا مراجعه نکنند و با مدیریت زمان در زمان های دیگر اقدام به زیارت اهل قبور داشته باشند گفت: بهتر است شهروندان زمان زیارت اهل قبور را به روزهای دیگری موکول کنند، اما اگر حتما باید در بهشت زهرا حضور داشته باشند، لازم است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور طولانی مدت در محل بهشت زهرا خودداری کنند. 

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه عوامل پلیس راهور تهران با تخلفات  رانندگی و به خصوص تخلفاتی که سبب کندی ترافیک و اخلال در آن شود برخورد خواهند کرد، گفت: پارک دوبل، حرکت خلاف جهت، توقف در محل های  ممنوعه و ... از جمله مواردی است که با آن برخورد خواهد شد.

47231

کد خبر 1496742

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور بهشت زهرا نوروز پلیس راهور بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران