Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابوالفضل حمزه‌لوئیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و ۳۵۵ بازدید  ازمراکز نگهداری، تولید و عرضه محصولات خام دامی شهرستان اراک انجام شده است و ۲ هزار و ۷۱۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی شناسایی و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۸۲۷ راس دام سبک و سنگین در کشتارگاه‌های شهرستان اراک کشتار و ۶۷۷ هزار و ۱۱۰ کیلوگرم گوشت قرمز در کشتارگاه‌های شهرستان تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی اراک خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۲۵۵ کیلوگرم گوشت قرمز در کشتارگاه‌های این شهرستان به دلیل لاغری و بیماری از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

دکتر حمزه‌لوئیان افزود: ۲۵۸ هزار و ۴۶۱ قطعه طیور اسفندماه امسال در کشتارگاه‌های شهرستان اراک کشتار و ۵۶۱ هزار و ۶۱۴ کیلوگرم گوشت سفید نیز استحصال شد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۴۹۶ کیلوگرم گوشت مرغ در کشتارگاه‌های شهرستان اراک به دلیل بیماری ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

کلانشهر اراک با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی و ساروق و معصومیه تشکیل شده است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی گوشت قرمز اراک استان مرکزی گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور اخبار کنکور چرخه مصرف انسانی خارج شد کشتارگاه های شهرستان شهرستان اراک کیلوگرم گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: ان شاالله به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان