Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاروان گل و دوچرخه ویژه استقبال از بهار  با سبدهای‌گل در سطح شهر نیشابور  همراه با نوای موسیقی ساز ودهل که بصورت زنده اجرا گردید مورد استقبال پرشور همشهریان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ، این طرح  با یک دوچرخه چهار نفره تشریفاتی و ده ها دوچرخه مزین به سبدهای‌گل در سطح شهر نیشابور  همراه با نوای موسیقی ساز ودهل که بصورت زنده اجرا گردید مورد استقبال پرشور همشهریان قرار گرفت و در ادامه صدها گل در میدان مرکزی شهر به همشهریان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 در پایان یک گروه از دوچرخه سواران  همراه با  شهردار نیشابور و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در بیمارستان 22 بهمن نیشابور با اهدای گل به پرستاران و کادر درمان ، از تلاشهای این قشر در آستانه نوروز تقدیر کردند.

گفتنی  است پیشنهاد راه اندازی کاروان گل و دوچرخه در استقبال از بهار در شهرها ، توسط علی نجفی  شهردار نیشابور در نشست سالانه سازمان همیاریهای کشور در سال 98 مطرح و باتوجه به دارا بودن پیام شادی بخش ، بهارانه و توجه به محیط زیست مورد حمایت این سازمان قرار گرفت و نیشابور نیز به عنوان پایلوت اجرای این طرح در کشور انتخاب گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری کاروان گل و دوچرخه ویژه استقبال بهار در نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع در فرهنگسراها، بوستان‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و محلات این منطقه به‌مناسبت دهه کرامت، از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در ۴۵ اجرای زنده خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ۲۰ عنوان برنامه در ۴۵ اجرای زنده به‌مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌هایی از قبیل اجرای سرودهای میدانی، برگزاری جشن‌های ویژه میلاد امام رضا (ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (ع)، مسابقات تفریحی ورزشی مادر و دختر و اجرای بازی‌های فکری ویژه دختران و پدران به مناسبت روز دختران در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت دهه پر برکت کرامت و ضرورت برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور و شادی‌آفرین در این ایام افزود: مسئولان منطقه ۷ شهرداری اصفهان در این دهه با ارائه میزهای خدمت به میان مردم منطقه خواهند رفت و از نزدیک با مشکلات محلات آشنا می‌شوند تا بهتر بتوانند در مسیر خدمت‌رسانی گام بردارند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان برگزاری برنامه‌های شادی‌بخش و سرور آفرین در مناسبت‌های مذهبی را تعظیم شعائر دینی و آئینی دانست و گفت: دهه کرامت مظهر تکریم مردم و بهانه‌ای برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان خواهد بود و ما نیز سعی بر آن داریم تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، محلات منطقه را به رنگ و بوی حرم مطهر رضوی معطر کنیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان، تجلیل از نخبگان دختر منطقه هفت، هنرواره نقاشی و نمایشگاه عفاف و حجاب نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در محلات خواهد بود.

کد خبر 751600

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • طرز تهیه ماست و خیار ویژه، خوشمزه‌ترین ماست و خیار عمرتان!
  • برگزاری دوره آموزشی سامانه نانینو ویژه نانوایان شهرستان خواف
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت