Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تحقق ۸۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره اقدامات این کارگروه در سال ۹۹ برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، عنوان کرد: در سال ۹۹ بیش از ۴۸۴ پرونده مربوط به مشکلات واحدهای تولیدی استان در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد که نسبت به سال ۹۸ با رشد ۱۱۷ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی در همین خصوص افزود: برای گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی  ۸۸۵ مصوبه در کارگروه استانی مصوب شد که نسبت به سال ۹۸ با رشد ۷۲ درصدی همراه بود و بیش از ۸۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای گره گشایی از مشکلات واحد های تولیدی محقق شد.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تعداد پرونده های بررسی شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۹ با رشد ۱۱۷ درصدی نسبت به سال ۹۸ همراه بوده است.   حیدری تصریح کرد: بیشترین پرونده های مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون مربوط به بخش صنعت و معدن با ۲۲۵ فقره پرونده و پس از آن جهاد کشاورزی، گردشگری، واحدهای صنفی و...در رتبه های بعدی قرار دارند.   وی در همین خصوص افزود: بیشترین مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سال ۹۹ در حوزه تامین سرمایه در گردش، استمهال تسهیلات بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی، امور زیربنایی، سوخت، تامین مواد اولیه، صدور مجوز و... بود که با تصویب مصوبات عملیاتی، بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در این بخش ها رفع شد.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با تحقق اکثریت مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان به حداقل ممکن رسیده است و شرایط برای تولید در این واحد ها مهیا شده است.   حیدری تصریح کرد: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زمینه ساز احیاء ۲۴ واحد تولیدی غیر فعال، افزایش ظرفیت تولید ۱۰۸ واحد تولیدی و بهره برداری از ۲۳۸ طرح جدید  تولیدی شد که در مجموع باعث ایجاد قریب از شش هزار فرصت جدید شغلی و تثبیت بیش از سه هزار فرصت شغلی دیگر شد.   در این نشست، مسائل و مشکلات ۱۰ واحد تولیدی دیگر استان در زمینه امور مالیاتی، تامین اجتماعی، استمهال تسهیلات و مواد اولیه با حضور دستگاه های اجرایی، بانک ها و صاحبان واحد های تولیدی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصمیمات لازم برای گره گشایی از مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان رفع موانع تولید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات واحدهای تولیدی مشکلات واحد سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد تسهیل استان مرکزی اظهار کرد: واحدهای تولیدی باید بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود، در حوزه محیط زیست و به‌ویژه در حوزه آب، تعامل و هم افزایی لازم را در خصوص بازچرخانی پساب داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به محیط زیست در توسعه صنعتی، گفت: چنانچه به دنبال توسعه پایدار هستیم باید ابتدا به حفظ محیط زیست توجه ویژه داشته باشیم.

علی آبادی شهر اراک را یکی از شهرهای استراتژیک کشور عنوان کرد و افزود: مردم اراک در دوران دفاع مقدس هم ثابت کردند پشتیبان کشور هستند از این رو تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان به کار گرفته می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رفع مشکل آلودگی هوای شهر اراک نیازمند مساعدت صنایع است، گفت: برای شهر اراک باید ۲ اقدام بزرگ، نخست تلاش برای از بین بردن منابع آلودگی و سپس عدم توسعه صنایع آلاینده با محوریت واحدهای تولیدی مدنظر ویژه قرار گیرد.

بررسی طرح‌های توسعه برخی واحدهای صنعتی، تأمین مواد اولیه، مسائل گمرکی، محیط زیست و منابع طبیعی، ضمانت‌های بانکی، امهال تسهیلات و بحث سرمایه در گردش بخشی از موضوعات مطرح شده در این نشست بود که وزیر صمت دستوراتی در جهت رفع موانع و حل مشکلات این واحدها و پیگیری موضوعات در ستاد ملی صادر کرد.

کد خبر 6099011

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!