Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی به دلیل وظایفی که به آنها محول شده است باید از بصیرت و قدرت تشخیص بالاتری برخورد باشد، افزود: بر همین اساس ارتقای توانمندی روحی و جسمی باید در هر شرایطی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نامگذاری ولادت سومین امام شیعیان به عنوان روز پاسدار را رسالت و مسوولیتی مهم وبزرگ برای  پاسداران انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر تمسک به راه روش امام حسین(ع)، گفت: باید در هر شرایطی در مسیر اندیشه های سید و سالار شهیدان حرکت کنیم؛ ابرمردی که حضرت آدم و فرشتگان در برابر نامش خضوع می کردند و امامی که برای احیای قیام و شریعت رسول الله قیام کرد.

آل هاشم با اشاره به ایستادگی امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان و نثارجان و مال در راه خدا، اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی هم با پیمودن خط سرخ شهادت سعادت دنیا و آخرت را به دست آوردند تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب آرزو داشت یک پاسدار باشد.

وی با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی بود، ادامه داد: با تبعیت صادقانه از امام حسین همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر انقلاب و عمل به نسخه راه حل هایی که طبیب جامعه دینی ارائه می کند، در مسیر آرمان های نظام اسلامی حرکت کنیم.

آل هاشم به آفت هایی که پاسداری را تهدید می کند، اشاره کرد و افزود: امامین انقلاب با بیانی پدرانه تاکید کرده اند از پاسداری باید پاسداری کنید و گرفتار دام مال دنیا و تجملات آن نشوید چرا که این آفت ها نهاد مقدس سپاه را زمین گیر و قدرت و توانایی آن را کاهش می دهد.

وی با تاکید بر ارتقای فضائل اخلاقی و معنوی در بین سپاهیان و بسیجان، یادآور شد: پاسداران باید خداباوری را در خود تقویت کنند و دلهایشان را به خدا نزدیک تر نمایند تا از آفت های اخلاقی در امان بمانند که در این راستا نهاد رهبری و عقیدتی  سیاسی ها می توانند نقشی بی بدیل و ممتاز ایفا نمایند.

امام جمعه تبریز به موضوع انتخابات آینده نیز اشاره و اضافه کرد: کاهش مشارکت مردم و کم رونق شدن انتخابات و همچنین عدم برگزاری آن تلاشی مذبوهانه از سوی دشمنان است،  اما با بصیرت، بیداری و استقامت پاسداران انقلاب این توطئه ها خنثی خواهد شد.  

برچسب‌ها تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سید محمدعلی آل هاشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخبار کنکور پاسداران انقلاب آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران تا روز جمعه در آذربایجان شرقی
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)