Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: استقلال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد ولی باید منتظر بازی‌های زیباتر هم از این تیم باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا درباره پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت:

۳ امتیاز این بازی خیلی مهم بود که برای استقلال حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی برد‌هایی که تیم اخیراً به دست آورده این برد نیز خیلی مهم بود که تا روند خوب تیم ادامه پیدا کند. این پیروزی‌ها در روحیه تیم می‌تواند خیلی موثر باشد. از قبل بازی نیز از روی کاغذ گفته بودم که استقلال در این بازی کار سختی نخواهد داشت.

وی اشاره کرد:

استقلال حتی در این بازی می‌توانست تعداد‌ گل‌های بیشتری به ثمر برساند. دست سرمربی ماشین‌سازی از لحاظ نفرات خالی بود و این تیم به خوبی نتوانست جابه‌جایی انجام بدهد. به هر حال گرفتن امتیاز در خانه  حریف خیلی مهم بود که توسط استقلال به دست آمد.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره اینکه بعد از تغییرات کادر فنی، وضعیت استقلال بهتر به نظر می‌رسد، تصریح کرد:

هنوز ۱۲ بازی دیگر تا پایان مسابقات مانده و هنوز منتظر انجام بازی‌های خیلی بهتر هم هستیم. الان مدیریت کمک می‌کند ولی در زمان محمد فکری خیلی مدیریت کمک نکرد. الان خوشبختانه تیم وضعیت بهتری پیدا کرده است. استقلال خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد ولی باید منتظر بازی‌های زیباتر هم از این تیم باشیم.

فریبا اضافه کرد:

در تیم نفرات به خوبی جا‌به‌جا شده‌اند و استقلال تقریباً به ثبات تاکتیکی رسیده است. بازیکنان جدید هم می‌توانند در ادامه به استقلال کمک کنند و کار‌ها بیشتر روی اصول پیش برود.

وی درباره جذب امین قاسمی‌نژاد گفت:

امین قاسمی‌نژاد زمانی که در پدیده آقای گل‌محمدی بود، بسیار بازیکن تاثیرگذری نشان می‌داد. من بازی‌های آن زمان پدیده را دنبال می‌کردم. این بازیکن سرعت انتقالش به زمین حریف با توپ و بدون توپ بسیار بالا بود و جزو بازیکنانی است که خیلی خوب خودش را به پشت محوطه جریمه حریف می‌رساند. این بازیکن از قدرت خوبی در ضربات شوت و سر بهره‌مند است. استقلال برای اینکه فشار تیم را روی دفاع حریف حفظ کند، به وجود این بازیکنان نیاز دارد. آرزو می‌کنم او موفق باشد و استقلال از این بازیکن بتواند نهایت استفاده را داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره اینکه جذب آرمان رمضانی از نظر عده‌ای عجیب به نظر می‌رسید، ابراز داشت:

برای هر بازیکنی ممکن است یک فصل، فصل ایده‌آلش نباشد. الان استقلال در سه جام درگیر است. درست است که الان فاصله‌ بین بازی‌ها ۷-۶ روز است ولی وقتی بازی‌های آسیایی شروع شود، فاصله بازی‌ها به ۳-۲ روز می‌رسد و در این زمان تیم به بازیکنانی مانند رمضانی در مواقع ضروری احتیاج دارد تا بتواند در بازی‌های مستقیم به تیم کمک کنند.

فریبا درباره اینکه برای طی شدن مسیر درست استقلال به فرهاد مجیدی چه پیشنهادی دارد، در خاتمه گفت:

مجیدی کم کم با تجربه‌تر می‌شود و فراز کمالوند هم فردی با تجربه است که در کنارش حضور دارد. نه فقط فرهاد مجیدی،‌ بلکه همه مربیان باید تمرکزشان روی تیم باشد و به فضای مجازی توجه نکنند. این گروه‌ها‌‌ی فضای مجازی محمود فکری را بیچاره کردند. فرهاد به این مسائل توجه نداشته باشد و فقط تمرکزش را روی کار و تیم بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی بهتاش فریبا فرهاد مجیدی فوتبال استقلال بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور گفت: عدم کسب نتیجه در بازی‌های اخیر باعث دل شکستگی هواداران شده است.

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل استقلال اظهار کرد: می‌دانستیم استقلال تماشاگر پسند بازی نمی‌کند و نتیجه‌گراست. برداشت من این است که تراکتور هم مثل استقلال بازی کرد. نیمه اول، فوتبال ندیدیم و جنگ بود و هر ۲ تیم بازی را می خواباندند. تا دقیقه ۷۵ نیمه دوم هم همان شرایط وجود داشت و استقلال کم و بیش حمله می کرد.

وی ادامه داد: بلانکو خیلی خطرناک است و خط حمله استقلال، دفاع تراکتور را اذیت کرد. بعد از تعویض‌ها وضعیت تراکتور بهتر شد و ۳-۲ بار حمله کرد. چند موقعیت به دلیل عدم تمرکز امیرحسین حسین زاده از دست رفت و شاید اگر بازیکن دیگری بود، گل می‌زد. در بازی‌های بزرگ نیم موقعیت‌ها را باید گل کرد و این بازی از آن دسته بازی ها بود که با یک اشتباه تیم تنبیه می‌شد.

او ادامه داد: خط دفاع تراکتور در این بازی خوب کار کرد. استقلال اشتباه کرد اما تراکتور نتوانست استفاده ‌کند. استقلال صدرنشین بود و تراکتور هم برای سهمیه می‌جنگید اما استرس بازی نگذاشت تراکتور راحت بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند.

ابراهیمیان درباره ماندگاری حمید مطهری روی نیمکت تراکتور گفت: چون ۶-۵ بازی باقی مانده بود هر مربی قبول نمی‌کند که مسئولیت تراکتور را بر عهده بگیرد. تراکتور لیگ را از دست داده و تمرکزش روی جام حذفی است. سیاست باشگاه را نمی‌دانم، گل محمدی را مطرح کردند ولی فکر نکنم به این زودی گل محمدی بیاید و فکر می‌کنم با مطهری ادامه دهند.

کاپیتان پیشین تراکتور گفت: ظاهرا بازیکنان مطهری را دوست دارند و اگر بتواند رختکن را مدیریت کند، می‌تواند در این ۵ بازی با حمایت هواداران موفق شود.او استقلال را خوب آنالیز کرده بود و جلوی توپ های بلند و ایستگاهی‌های این تیم را گرفته بود. دقیقه ۸۰-۷۰ به بعد عملکرد تراکتور بهتر شد.

او بیان کرد: مطهری شناخت خوبی نداشت و ترکیب خوبی قرار نداد که البته رفته رفته با بیشتر شدن شناختش نسبت به تیم، می‌تواند این بازی ها را رد کند ولی فکر نکنم گل محمدی به این زودی بیاید.

ابراهیمیان مطرح کرد: کل فوتبالم را مدیون هوادارن تراکتور هستم. ظاهرا بازیکنان تراکتور نمی‌دانستند در چه تیمی بازی می‌کنند و با فوت تلخ هوادار تراکتور به این موضوع پی بردند. عدم کسب نتیجه در ۴-۳ بازی اخیر باعث دل شکستگی هواداران شده است. این تیم متعلق به هواداران است و فکر کنم در صورت اینکه تراکتور در جام حذفی قهرمان شود هواداران با تیم آشتی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود