Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@00:28:55 GMT

احتمال بالای جدایی وازکز از رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۴۵۹۰

بعد از بی نتیجه ماندن مذاکرات مدیر برنامه های لوکاس وازکز با سران رئال مادرید، این بازیکن در حال بررسی پیشنهادهایش برای فصل بعد است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، چند روز پیش یکی دیگر از جلسات بین مدیر برنامه های لوکاس وازکز با سران رئال بدون انجام هیچ توافقی به پایان رسید و حال وینگر اسپانیایی تصمیم گرفته است به سایر پیشنهاداتش گوش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وازکز اولین بار و در اوایل ژانویه پیشنهاد تمدید قراردادش را به خاطر کاهش 10 درصدی دستمزدش در قرارداد جدید رد کرده بود و تا چند روز پیش مذاکره دیگری بین طرفین صورت نگرفته بود و حالا به نظر می رسد که رئال مادرید و لوکاس وازکز به زودی هر یک مسیری جداگانه در پیش خواهند گرفت. 

وازکز یکی از بازیکنان اصلی زیدان در فصل جاری بوده است و مصدومان بی شمار رئال مادرید باعث شده است این بازیکن از ترکیب مربی فرانسوی دور نشود و حقیقت این است که عمکلرد وازکز در این فصل بسیار خوب بوده است. وازکز بیشتر در پست های مدافع راست و وینگر برای رئال به میدان رفته و در مقاطعی که زیدان اودریوزولا و کارواخال را در دسترس نداشته، مهره بسیار کار آمدی بوده است.

در حقیقت وازکز از 37 مسابقه رسمی رئال مادرید در این فصل تنها در 7 دیدار غایب بوده است که 4 دیدارش به خاطر مصدومیت و تنها سه دیدار بر اساس تصمیم زیدان بوده است و هیچکس در آغاز فصل فکر نمی کرد وازکز امسال چنین نقش مهمی در تیم پیدا کند. شنیده ها حاکی از این است که وازکز فصل گذشته از یک باشگاه قطری پیشنهاد داشته و باشگاه هم مخالفتی با جدایی این بازیکن نکرده است اما ترجیح وازکز این است که یا در رئال مادرید بماند یا به تیمی برود که جاه طلبی های زیادی دارد. 

وازکز مزد ماندنش در رئال مادرید را به خوبی گرفت و با استفاده از فرصت هایی که زیزو در اختیارش گذاشت توانست به خوبی بدرخشد. اگر چه در حال حاضر به نظر می رسد مذاکرات طرفین به بن بست رسیده اما کارشناسان بر این باورند که وازکز لیاقت حضور در رئال مادرید را دارد. با این حال اگر توافقی صورت نگیرد، وازکز به دنبال تیمی خواهد گشت که توانایی حضور هر ساله در لیگ قهرمانان را داشته باشد.

وینگر اسپانیایی در حال حاضر تعهد کاملی به رئال مادرید دارد و شکی نیست که تا آخرین روز حضورش در مادرید نیز با تمام وجود برای رئال بازی خواهد کرد. روند تمدید قرارداد این بازیکن به درازا کشیده است و با وجود اختلاف نظرها رابطه وازکز با زیدان همچنان عالی است و بعید به نظر می رسد در صورت جدایی هم وازکز به شکل بدی از رئال مادرید جدا شود.

اخبار داغ 

پنجره نقل ‌و انتقالات استقلال باز شد محمد انصاری در راه مس رفسنجان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت لبران جیمز به یکی از مالکین باشگاه لیورپول تبدیل شد بی توجهی زیدان به درخواست بیشتر بازی کردن راموس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس