Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@15:14:14 GMT

خداحافظی با سرقت با قفل دیجیتال کارن

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۵۰۷۹

خداحافظی با سرقت با قفل دیجیتال کارن

اگر به آمارها در سال اخیر دقت شود، مشخص می شود که میزان درصد سرقت از محل کار، ساختمان مسکونی و دیگر موارد، در حال افزایش می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت کارن، بهترین کار برای افزایش سطح امنیت و ایجاد یک فضای امن، بهره گیری از دستگیره دیجیتالی و یا قفل دیجیتالی می باشد.

این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که هر کدام از آن ها دارای مدل های بسیار متعددی می باشند که هرکدام برای مکان های خاصی طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قفل اثر انگشتی برای مثال، بیشتر برای ادارات با تعداد افراد کم کورد استفاده قرار می گیرد.

اما مهمترین سوالی که ممکن است در این موضوع بوجود بیاید این است که چه نوع (مدل) قفل دیجیتالی و یا دستگیره دیجیتالی مناسب می باشد؟

۲ دلیل اصلی در استفاده کردن از قفل دیجیتالی

دو دلیل اصلی برای استفاده کردن از قفل دیجیتالی نسبت به نوع سنتی آن وجود دارد که عبارت است از:

. امنیت مهمترین عامل در بهره مندی از قفل دیجیتالی

تا به امروز افراد زیادی از دستگیره های سنتی استفاده می کنند. اما کافی است به این سوال توجه شود اگر شرایطی که کلید بر حسب اتفاق گم شود، چه اتفاقی می افتد؟ اگر تحت هیچ شرایطی کلید پیدا نشود، تنها راه باز کردن قفل، تعویض آن می باشد. اما استفاده از قفل دیجیتالی و یا دستگیره دیجیتالی با توجه بیشتر شدن مشکلات ناشی از امنیت، افزایش یافته است.

بعضی از این قفل ها قابلیت استفاده کردن از وای فای و همچنین بلوتوث را در اختیار کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال، دستگیره دیجیتالی فیلیپس مدل ddl۹۳۰۰ قابلیت اتصاب بلوتوثی را نیز دارد. علاوه بر آن، قفل دیجیتالی p۲۳۱ روک نیز قابلیت اتصال به اینترنت را دارد.

. عامل دوم: راحتی در استفاده

انواع مختلفی از این قفل ها موجود می باشد که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را دارند. قفل اثر انگشتی، کارتی (RFID)، رمزی و موارد این چنینی. هنگام استفاده از قفل اثر انگشتی تنها کاری که لازم است انجام شود، قرار دادن انگشت بر روی صفحه نمایش قفل می باشد. با استفاده از قفل اثر انگشتی، دیگر استرس فراموشی کلید و یا از یاد رفتن رمز دیگر وجود ندارد.

نحوه انتخاب بهترین نوع قفل و دستگیره دیجیتالی

قبل از اینکه اقدام به خرید قفل های هوشمند متناسب با نوع محل شود، باید به یکسری نکات مهم توجه کرد. این موارد عبارت است از:

. سنجیدن وضعیت درب محل

بیشتر دستگیره و قفل های دیجیتال، قابلیت نصب شدن بر روی هر درب ورودیی را دارند. اما با این حال باید از حالت درب اطلاع کسب کرد. به عنوان نمونه، در شرایطی که درب مورد نظر از چارچوب و قالب اصلی خود خارج شده باشد، باعث بوجود آمدن تداخل در نحوه عملکرد قفل می شود.

یکی از اقداماتی که قبل از نصب کردن قفل های دیجیتال باید شود، رگلاژ کردن درب می باشد تا در نصب مشکلی پیش نیاید.

. قیمت دستگیره دیجیتالی

به هر حال هزینه نقش مهمی را در زندگی روزمره هر شخصی بازی می کند. در سال های اخیر انواع مختلفی از قفل های دیجیتالی تولید شده است و برای ساخت آن ها از مواد مختلفی استفاده شده است.

برای مثال قفل اثر انگشتی که تولید می شود، علاوه قابلیت اسکن اثر انگشت، ممکن است دارای ویژگی اتصال به اینترنت و یا بلوتوث را نیز داشته باشد. این بدین معنی می باشد که انتخاب قفل مناسب پیچیده می باشد.

. سیستم های هشدار دهنده

یکی از اصلی ترین ویژگی های قفل و دستگیره دیجیتالی، همین مورد می باشد و بهتر است مدلی که خریداری می شود، این قابلیت را داشته باشد. برای بعضی از مدل های قفل اثر انگشتی، برای مثال قفل یال ۴۱۰۹ قابلیت اتصال از طریق اینترنت به سیستم امنینی ساختمان را دارد و از این طریق فعال می شود.

نکات حساس در استفاده از قفل دیجیتال

. شناسایی نشدن fingerprint در قفل اثر انگشتی

با توجه به ویژگی های بافت پوستی انسان، در شرایط سرد و گرم، پوست انسان دچار انبساط و انقباض می شود. این یعنی اینکه برای شناسایی اثر انگشت ممکن است مشکلاتی بوجود آید.

برای مثال در فصول سرد سال باید کمی صبر کرد تا دمای بدن به حالت طبیعی برسد و قفل بتواند دما را شناسایی کند.

. فراموشی رمز عبور

باید به این موضوع مهم توجه داشت که، وقتی رمز قفل وارد می شود، به علت چربی پوست، ممکن است جای اثر انگشت بر روی قفل باقی بماند. برای همین ممکن است از سطح امنیت آن کاسته شود. بعضی از قفل های دیجیتالی وجود دارند که پس از وارد کردن رمز، برای بار دوم، جایگشت اعداد تغییر می کند و از امنیت آن دیگر کم نمی شود.

جمع بندی

با توجه به تمامی نکات و موارد گفته شده در خرید و نحوه انتخاب انواع قفل دیجیتال، میزان سختی و پیچیدگی این موضوع بیش از پیش مشخص می شود. برای تهیه انواع قفل دیجیتال باید به شرکتی مراجعه کرد که دارای یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. برای مثال خدمات پس از فروش و ضمانت اجناس دو مورد مهم از ویژگی های یک شرکت معتبر می باشد.

شرکت کارن به آدرس اینترنتی /https://karenddl.com با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش انواع قفل و دستگیره دیجیتال، می تواند بهترین کیفیت را در اختیار متقاضیان قرار دهد. همچنین شرکت کارن معتقد می باشد که موفقیت زمانی به دست می‌آید که مشتریان گرامی از خدمات ارائه شده رضایت کامل دریافت می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قفل دیجیتال دستگیره دیجیتال قفل های دیجیتال قفل دیجیتالی قفل دیجیتال استفاده از قفل قفل اثر انگشتی برای مثال قفل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم