Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد مهدی زاهدی روز پنجشنبه در بازدید استاندار کرمان از دانشگاه هایتک افزود: آموزش مهارتی فرایندی جدی است و دانشگاه ها حتی صنعتی از نظر کاربردی مشکل دارند.

وی اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرحی را با موضوع جهش تولید مصوب کرد که تمام واحدهای صنعتی باید از اعضای هیات علمی دانشگاه مستقر در آن استان کرمان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ارتباط صنعت و دانشگاه را با وجود این طرح و پس از تبدیل شدن به قانون برقرار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حضور صنایع، توانمندی پارک علم و فناوری اعلام شود که اگر پای کار بیایند اتفاقی بزرگ برای رفع نیازهای استانی و ملی و صادرات به ما می‌کند.

وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری، بودجه خوبی دارد و در این راستا ۶ میلیارد تومان به بودجه پارک اضافه کرده ایم.

زاهدی تصریح کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان را دارد و بحث کریدور علم و فناوری در وزارت علوم سابق مطرح شد که شکل نگرفته و امیدواریم اجرا شود.

وی با اشاره به ضرورت اینکه انسجام بخشی باید در نقطه ای انجام شود که مدیریت و سیاست گذاری می‌کند گفت: دانشگاه تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پارک علم و فناوری در کنار هم هستند که در این زمینه باید صنایع را پای کار بیاوریم که با همکاری معاونت علمی و فناوری وزیر علوم وضعیت دانش بنیان استان را ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: فرش قرمز جلوی واحدهای خلاق و نوآور پهن شود تا رسالت اصلی خود را برای تولید محصولات دانش بنیان انجام دهند.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه از سال آینده آغاز می کنیم گفت: برنامه ۱۰ ساله برای پارک تعریف شود زیرا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری شرکت های دانش بنیان باید به ۴۰۰ هزار در کشور برسد که در این حوزه کرمان نیز باید افقی تعریف شود.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری بر این اساس با انرژی و تلاش بیشتر حرکت کند که در این خصوص باید مطالبه گری از مسئولان استان را جدی‌تر ادامه دهند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان پارک علم و فناوری استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان مجلس شورای اسلامی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان پارک علم و فناوری استانداری کرمان اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات