Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به مفاسد حاکم بر حوزه صنعت گفت: می بایست با افرایش نظارت ها، بستر فساد را کاهش داد زیرا گیلان از حیث ظرفیت های صنعت و معدن دارای پتانسیل های غنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از ۸دی، سیدعلی آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با ت رسانه درباره عملکرد ۱۰ماهه اخیر مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رویکرد این مجلس متفاوت با دوره های قبل و بر مبنای حرکت در بستر عدالت و توجه به اولویت های اجتماعی نظیر اشتغال و مسکن و…است که در رابطه با مسکن، دولت موظف به تامین و تولید سالانه یک میلیون واحد مسکن در سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده ادامه داد: قانون رفع تحریم ها، تغییرات معنادار در مفاد بودجه ۱۴۰۰ که بر اساس نگاه واقع بینانه و رویکرد ضدفساد است و نیز نظارت های میدانی و عملیاتی بر بازرسی ها از دیگر اقدامات این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی به ویژه کشاورزی استان گیلان بیان کرد: تامین نهاده های کشاورزی، صنایع تبدیلی، رفع موانع بازرگانی و صادرات و تولید محصولاتی مانند برنج، چای و مرکبات مورد توجه نمایندگان گیلان قرار دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به مفاسد حاکم بر حوزه صنعت گفت: می بایست با افرایش نظارت ها، بستر فساد را کاهش داد زیرا گیلان از حیث ظرفیت های صنعت و معدن دارای پتانسیل های غنی است.

طرح هادی به جای اینکه هدایت گر باشد منجر به فرار روستاییان شده!

آقازاده با بیان اینکه در خصوص مدیریت شهری دچار سوءمدیریت و با ضعف های بسیاری مواجه هستیم افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز و حاشیه نشینی مشکلاتی است که گریبانگیر شهرهای گیلانی شده است، از طرفی دیگر طرح هادی روستایی بجای اینکه هدایت گر باشد باعث فرار روستاییان از محیط روستا شده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از طرح هادی باعث فرار جمعیت از روستاها به شهرها شده است و از سوی دیگر برای اینکه زمین های کشاورزی معتبر و قابل رقابت با سایر اراضی باشند می بایست ابتدا مسئله سند مالکیت زمین های کشاورزی را حل کرد.

وی با اشاره به شرکت های رو به افول تولیدی و صنعتی گیلان تاکید کرد: پیش از این مسئولین قضایی استان، نمایندگان و مسئولین وقت، تماشاگر چپاول صنعت گیلان بودند، امروز ما با تمام توان خود بدنبال قطع دست مافیای صنعت هستیم و پس از دوره عملکرد خدمت ما در مجلس شورای اسلامی اگر مشکلات مربوط به این حوزه حل و رفع نشد بی شک دستهایی مانع شدند و اصحاب رسانه نباید مشکلات مربوط به این حوزه را نادیده بگیرند‌.

نمایندگان و اصحاب رسانه سدی بازدارنده در مقابل فساد و مسئول ویژه شفاف سازی امور اند

آقازاده با بیان اینکه نمایندگان و اصحاب رسانه می بایست سدی بازدارنده در مقابل فساد و مسئول ویژه شفاف سازی امور هستند افزود: امروز درگیر شعارمحوری مسئولین و بویژه داوطلبین انتخابات هستیم حتی برای کاری که شاید تا ۴۰سال دیگر قابل انجام نباشد بگونه ای صحبت میکنیم که گویا این کار انجام شده و به پایان رسیده است!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده مردم رشت و خمام در مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود