Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور گفت: حجم مراجعات مردمی به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به جهت تحت پوشش قرار گرفتن در سال جاری ۴۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ علی ملک‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری; اظهار کرد: بودجه امداد در سال ۹۹ تعهدی بود، بدین معنی که ۶۰ درصد بودجه مربوط به مشارکت‌های مردمی و ۴۰ درصد آن از محل منابع دولتی و امدادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعهدات اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ۴۷ میلیارد تومان بود، گفت: همچنین در سالی که گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد مردمی نیز محقق شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر ۱۸ اداره کمیته امداد در ۱۰ شهرستان استان وجود دارد، همچنین ۹۳ مرکز نیکوکاری فعال در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۷ مورد با محوریت مساجد بوده که در راس هیات امنای آن‌ها امام جماعت مسجد قرار دارد.

ملک‌پور با بیان اینکه مجتمع خوابگاهی در بخش بازفت که همیشه پذیرای دانش‌آموزان بی‌بضاعت منطقه بود امسال به دلیل کرونا هیچ دانش‌آموزی را نپذیرفت، ادامه داد: در حال حاضر ۴۳ هزار خانوار معادل ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری هستند.

وی عنوان کرد: حجم مراجعات مردمی به اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به جهت تحت پوشش قرار گرفتن در سال جاری ۴۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه یک هزار و ۳۰۰ خانوار از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار ازجمله رویکردهای کمیته امداد است و در همین راستا ۱۱۴ مورد از این زنان در استان ازدواج مجدد داشتند.

ملک‌پور اضافه کرد: یک هزار مورد جهزیه در سال ۹۹ تهیه و در اختیار زوجین نیازمند قرار داده شد.

وی با اشاره به اینکه به یک هزار و ۱۱۳ بیمار خاص تحت پوشش مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری کمک‌های خوبی انجام گرفت، یادآور شد: حدود ۶ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت هستند، با توجه به شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش تاکنون ۸۰۰ دستگاه تبلت، لب‌تاب و گوشی هوشمند در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفته است، ۲۰۶ مورد لب تاب نیز برای دانش‌آموزان نمونه خریداری و در اختیار آنان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از اقداماتی که باعث توانمندسازی خانواده‌ها می‌شود رفع مشکل مسکن آن‌ها است، در همین راستا ۲۸۴ مسکن با توافقی که با سپاه پاسداران صورت گرفت احداث و در اختیار خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار گرفت، همچنین تعهد اداره‌کل در مسکن روستایی و شهری ۵۰۰ واحد بود که انجام شد و در نهایت نیز  برای ۷۰۳ مورد منزل تعمیرات صورت گرفت.

ملک‌پور بیان کرد: در سال ۹۹ رقمی معادل ۴ میلیارد تومان صدقات در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد، همچنین ۳۰ میلیارد تومان نیز به ایتام و محسنین کمک شد، ۱۴ میلیارد تومان نیز درآمد کمیته امداد استان در قالب زکات بود و بیش از ۱۲ میلیارد تومان درآمد جشن نیکوکاری بود که به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره کل کمیته امداد امام خمینی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری میلیارد تومان قرار گرفت تحت پوشش ملک پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند