Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا بخش مرکزی این شهرستان افزود: در آخرین روزهای پایانی سال ۹۹ در کنار وضعیت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در کشور ایجاد کرده‌است و وضعیت این شهرستان بلحاظ افزایش موارد ابتلا و بستری در بیمارستان در رنگ بندی جدید در سطح نارنجی قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: باتوجه به ظرفیت محدود بیمارستان و خستگی مفرط کادر درمان شهرستان گناوه امکان پذیرش بیماران زیاد وجود ندارد و تا فراهم شدن شرایط تزریق واکسن کرونا به کل جامعه، اهتمام جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها راه ایمن در پیشگیری و قطع زنجیره این بیماری خطرناک است.

فرماندار گناوه گفت: برای مقابله با ضرر و زیان اقتصادی و کسب و کار مردم این منطقه بویژه بازاریان که از بدو شیوع ویروس کرونا همکاری وافری داشتند، نباید با زیرپا گذاشتن موازین بهداشتی توسط عده‌ای قلیل با اعمال رنگ بندی جدید مجدد به نقطه‌ای برسیم که ناچار به بستن مغازه‌ها شویم.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از شهر گناوه و چندین روستای بزرگ این شهرستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی رضایت بخش نیست  که این روند خطر و تهدیدی بزرگ برای سلامت مردم منطقه به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در اول بهمن ماه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان ۴۲ درصد بود که در هفته گذشته به ۳۶ درصد تقلیل یافته است و این روند نشان از عادی انگاری مردم می‌دهد.

مهرجو افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از مناطق ساحلی از مجموع یکهزار و ۲۰۰ نفر جمعیت آمارگیری، زیر ۳۰ درصد از ماسک استفاده کرده بودند که این یک هشدار جدی است.

وی گفت: با توجه به چرخش ویروس کرونا در بین خانواده‌ها و سطح شهر و روستاها نباید تنها به بستن راه‌های ورودی شهرستان گناوه بسنده کرد.

وی بیان کرد:  ویروس کرونا با وسایط نقلیه وارد شهر نمی‌شود بلکه هم اینک در سطح شهر درحال چرخش است که اگر نوع جهش یافته شیوع پیدا کند آمار فوتی‌ها و مبتلایان افزایش چشمگیری خواهد یافت.

فرماندار گناوه افزود: دهیاران این شهرستان به عنوان یکی از پایه‌های مدیریتی در سطح روستا موظف و مکلف هستند با همه ارگان‌ها بویژه شبکه بهداشت و درمان در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری داشته باشند.

وی گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاهای این شهرستان بویژه چند روستای درگیر کرونا به عنوان یکی از وظایف و رسالت تعیین شده در یک میدان رقابتی محکم وارد شوند و با همت و تلاش وافر و همکاری با ارگان‌ها به وضعیتی برسند که  آمار کرونا را به صفر برسانند.

فرماندارگناوه افزود: امتیاز دادن به دهیاران تنها کارهای عمرانی نیست بلکه کمک به بهداشت و درمان است و باید آمار مبتلایان به کرونا را در مناطق خود به هر روشی که ستادمقابله با کرونا تعیین و ملزم کرده‌است، کاهش دهند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی گناوه دهیاران بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا بوشهر پروتکلهای بهداشتی گناوه دهیاران بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد هزار و ۲۹۵ داوطلب زن و مرد از حوزه امتحانی شهرستان گناوه در آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان گناوه افزود: از مجموع تعداد داوطلب آزمون سراسری در شهرستان گناوه، ۸۸۶ نفر مرد و ۴۰۹ نفر زن هستند.

وی گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۳ مربوط به حوزه امتحانی شهرستان گناوه در گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، با حضور ۵۴۷ داوطلب، و بعد از ظهر همان روز در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان خارجه با شرکت ۱۷۵ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز آزمون، صبح روز جمعه هفتم اردبهشت ماه جاری، گروه آزمایشی علوم تجربی با حضور ۵۷۳ داوطلب در مصلی جمعه شهرستان به رقابت می‌پردازند.

بیش از ۱۰۰ نفر عوامل در برگزاری کنکور در گناوه

ضرغام مردانی ضمن تقدیر و تشکر از همه نهادها و اداراتی که در برگزاری این آزمون همکاری دارند، گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری این آزمون همکاری خواهند داشت.

مردانی ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان با بیان اینکه درب حوزه رأس ساعت ۶:۳۰ باز خواهد شد، گفت: داوطلبان از به همراه داشتن خودکار، ماشین حساب و هرگونه وسیله الکترونیکی یا گیرنده دیجیتالی خودداری کنند.

وی گفت: همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی و یا ارائه مدرک معتبر و عکس دار از مدرسه، عدم ترک محل حوزه برگزاری آزمون تا قبل پایان آزمون، بسته شدن درب محل حوزه رأس ساعت هفت و ۳۰ دقیقه از دیگر نکاتی که داوطلبان باید توجه کنند.

کد خبر 6087990

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید