Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دکتر مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما امروز در نشست پایانی و تجلیل از تلاش همکاران این مرکز گفت: عملکرد امسال مرکز تولید و فنی با وجود شیوع کرونا و شرایط و محدودیت‌های تجهیزاتی و زیرساختی موجود، مصداق روشن مدیریت و عمل جهادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ساختار سازمانی معاونت سیما، نقش و جایگاه مرکز تولید و فنی ممتاز و محوری است گفت: با توجه به اینکه این مرکز در مدیریت منابع و تجهیزات و نیز آموزش و سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز شبکه‌ها مرکز ثقل معاونت سیماست، نقش آن در فرم و محتوای آنتن و برنامه‌های شبکه‌های مختلف غیرقابل انکار است.

دکتر عظیمی گفت: امسال از اول فروردین تا اواسط اسفند امسال، علی رغم شرایط کرونایى در حوزه دوبلاژ با رعایت دستورالعمل‌هاى بهداشتى ٨٠ هزار دقیقه بیشتر از کل تولیدات پارسال، سریال، فیلم، انیمیشن و ... دوبله شده و یا در پاسخ به دغدغه و تأکید ریاست سازمان، فرآیند HD شدن با سرعت و کیفیت مثال‌زدنی انجام شد، نشان دهنده عزم جدی مدیران و کارکنان مرکز تولید و فنی برای تحول در فرآیند تولید و پخش برنامه‌های شبکه‌های ملی است.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری را محور کلیه فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های مرکز از چندماه گذشته تاکنون عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی منسجم و مدون صورت گرفته و استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه و حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه زیبایی شناسی و دکور، طرح‌های دکور ویژه برنامه‌های انتخابات ١٤٠٠، چند ماه قبل از برگزاری این رویداد مهم نهایی شد و به تأیید ریاست سازمان و معاون سیما رسید.

دکتر عظیمی در ادامه با اشاره به عملکرد حوزه‌های مختلف زیرمجموعه مرکز تولید و فنی سیما، گریزی به تحولات و اقدامات انجام شده در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران زد و گفت:به زودی خبر‌های مسرت بخش از بهره برداری و افتتاح چندین پروژه کلیدی در این شهرک منتشر خواهد شد. رئیس مرکز تولید و فنی سیما در ادامه با اشاره به اولویت جلوه‌های ویژه بصری در تولیدات تلویزیونی و آثار نمایشی گفت: استفاده ویژه برنامه نوروزی شبکه اول سیما (فرمول یک) و در آینده نزدیک سریال "حضرت موسی (ع) "از جلوه‌های ویژه بصری، نمونه دیگری از نقش این مرکز در فرآیند برنامه سازی تلویزیون است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما برنامه تلویزیونی مرکز تولید و فنی سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در کشور فردا (چهارشنبه) خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک پلیس راهور و شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان آماده است تا در حوزه مدیریت حمل ونقل بار درون شهری اقدامات ویژه‌ای را با همکاری شهرداری‌های استان اصفهان رقم بزند تا همچنان در سطح کشور الگو باشیم.

وی افزود: اجرای ماده ۹ قانون توسعه حمل‌ونقل بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است و با ابلاغ قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز فرصت بسیار خوبی به همه شهرداری‌های کشور داده شد تا در حوزه مدیریت حمل‌ونقل بار، با صدور پروانه فعالیت و اشتغال، صدور بارنامه و حفظ زیرساخت‌ها درآمد پایدار داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان در حوزه حمل‌ونقل بار پیشرو در کشور است و فردا میزبان تمام مدیران عامل کشور در این حوزه هستیم.

عبدالهی گفت: با مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان مصوبه‌ای ابلاغ شد مبنی بر اینکه خودروهای بالای ۳.۵ تن در سطح مرکز استان باید با مجوز تردد حرکت کنند، در غیر این صورت مشمول جریمه می شوند، از این‌رو درخواست داریم شهرداری‌های استان با هماهنگی پلیس راهور همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم اقدام هماهنگی را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری با حضور سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و شهردار اصفهان رونمایی می‌شود تا برگ زرینی بر افتخارات مدیریت شهری اصفهان باشد.

کد خبر 749317

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری