Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@07:10:26 GMT

برای تنظیم بازار شب عید به ۴۰۰ تن مرغ گرم نیازمندیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۷۷۶۱

برای تنظیم بازار شب عید به ۴۰۰ تن مرغ گرم نیازمندیم

محسن دارابی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کالاهای اساسی در استان کرمانشاه به اندازه نیاز وجود دارد اما با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال تقاضا برای کالاهای اساسی افزایش یافته است.

وی افزود: در موضوع تأمین گوشت مرغ در هفته جاری با نظارت بر واحدهای کشتارگاهی چرخه توزیع گوشت مرغ بهتر شده اما به دلیل حجم تقاضا بازار با مشکلاتی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: برای تنظیم بازار در روزهای پایانی سال روزانه به ۲۰۰ تن گوشت مرغ نیازمندیم که جهاد کشاورزی تأمین آن را بر عهده گرفته است و همچنین در حال تأمین ۲۰۰ تن مرغ منجمد برای عرضه به بازار هستیم.

دارابی تاکید کرد: قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و با متخلفان در واحدهای کشتارگاهی و خرد فروشی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به توزیع ۷۵۰ تن میوه شب عید در استان کرمانشاه بیان کرد: ۵۰۰ تن پرتغال و ۲۵۰ تن سیب درختی با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۹ هزار و ۵۰۰ تومان در حال عرضه به بازار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین سه هزار تن شکر و یک هزار و ۴۰۰ تن روغن تاکنون به بازار عرضه شده است.

کد خبر 5172765

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه صنعت و معدن مرغ کالاهای اساسی ویروس کرونا انتخابات 1400 حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات شوراي شهر شیوع کرونا اردبیل اراک شیراز چهارشنبه آخر سال استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت