Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش یزدی پس از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. حریف ما از موقعیت دومی که به آن‌ها دادیم به راحتی نگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: می‌دانستیم پرسپولیس در جریان بازی مالکیت بازی را دراختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم از نیم‌فصل اول هم در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت و این مساله باعث باخت ما شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درنشست خبری پس از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: بازی را در پایان سال واگذار کردیم و این ناراحت کننده است. در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشم بازی را واگذار کردیم علیرغم اینکه می‌دانستیم با یک تیم خوب بازی داریم که نفرات با کیفیتی دارد. به کادرفنی و مجموعه باشگاه آن‌ها تبریک می‌گویم. بازی پایان سال را بردند و ما بازنده شدیم.

یزدی ادامه داد: از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم ناراحت هستند. قول می‌دهیم تمام تلاشمان را در سال ۱۴۰۰ به کار می‌گیریم که نمایش‌های بهتری داشته باشیم. ما امروز روی اشتباهات فردی به خصوص روی گل دوم، شکست خوردیم.
وی افزود: داور مسابقه امروز مقداری با تیم قرمز مهربان بود. نمی‌دانم این مهربانی چرا وجود دارد؟ مگر چه تفاوتی بین تیم‌ها وجود دارد؟ البته قطعا تفاوت هست و این مهربانی‌ها به ضرر تیم‌های دیگر می‌شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت:‌سال جدید را به همه مردم ایران پیشاپیش تبریک می‌گویم. امیدوارم در سال جدید سعادت و خوشبختی باشد. کرونا از ایران و جهان برود و ایرانی شاد و سربلند داشته باشم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه روز پاسدار عیسی شریفی محمود سیف داریوش یزدی نفت مسجدسلیمان پرسپولیس حداقل دستمزد اعمال ماه شعبان مناجات شعبانیه روز پاسدار عیسی شریفی محمود سیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرایط جسمی مادر یحیی و اینکه او در بیمارستان بستری است، بزرگترین دغدغه گل‌محمدی در روزهای گذشته بوده و از طرف دیگر هنوز مجوز کار او صادر نشده و به همین دلیل، سرمربی سابق پرسپولیس قصد دارد شخصا پیگیر حل این مساله شود و از همین امروز هم فعالیتهایش را برای گرفتن مجوز آغاز کرده است.

به گزارش فوتبال برتر؛تلاش مدیران تراکتور بر این است که حضور یحیی در تبریز، تا قبل از بازی با استقلال حل شود اما هنوز معلوم نیست که گل‌محمدی در آن بازی می‌تواند روی نیمکت تراکتور بنشیند یا نه.

از طرف دیگر اگر پروسه صدور مجوز کار گل‌محمدی، طولانی شود، زنوزی به دنبال این است که تا قبل از شروع فصل بعدی لیگ برتر، مجوز همکاری با یحیی را بگیرد تا تراکتور فصل آینده، با نظر مستقیم سرمربی اسبق تراکتور، بسته شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899258

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست